|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

Brand Real: How Smart Companies Live Their Brand Promise and Ins

Condizione:
Ottime condizioni
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
L'oggetto non viene spedito a Stati Uniti. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: South East, Regno Unito
Consegna:
Varia
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:394607539827
Ultimo aggiornamento: 05 mag 2023 05:41:16 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Ottime condizioni: Libro che non sembra nuovo ed è già stato letto, ma è in condizioni eccellenti. ...
Book Title
Brand Real: How Smart Companies Live Their Brand Promise and Ins
ISBN
9780814416761
EAN
9780814416761
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Brand Real: How Smart Companies Live Their Brand Promise and Inspire Fierce Customer Loyalty
Item Height
93mm
Author
Laurence Vincent
Publisher
Amacom
Item Width
63mm
Subject
Marketing
Item Weight
1g
Number of Pages
272 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

Companies are forever being more creative in their branding strategies, building identities ranging from the warm-and-fuzzy to the ultra-cool and edgy. But it seems that many of these enterprises forgot that a brand, at its heart, is a promise to deliver. If the brand experience does not live up to that promise, customers will take their business elsewhere. Brand Real is a business strategy guide for making a brand's promise stand up at every customer touch point. Packed with proven, repeatable management practices, the book shows how to establish a clean brand architecture while avoiding the needless complexity that has tripped up many promising companies. Author Laurence Vincent presents cautionary tales of supposed brand superstars as well as instructive case studies of genuine brand giants like American Express, Apple, Cisco, Google, Qualcomm, Virgin, and others. Readers will learn how to connect the outward-facing elements of their brands-logos, advertising, imagery, communications-directly to the core elements of business strategy and forge a powerful and lasting connection with their customers.

Product Identifiers

Publisher
Amacom
ISBN-13
9780814416761
eBay Product ID (ePID)
111926169

Product Key Features

Author
Laurence Vincent
Publication Name
Brand Real: How Smart Companies Live Their Brand Promise and Inspire Fierce Customer Loyalty
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Height
93mm
Item Width
63mm
Item Weight
1g

Additional Product Features

Title_Author
Laurence Vincent
Country/Region of Manufacture
United States

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4, AwesomeBooks
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Mostra Informazioni di contatto
:onofeleT60358080080
:liamEmoc.skoobemosewa@yabe
Numero Partita IVA:
  • GB 724498118
Numero registro delle imprese:
  • 03800600
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
Numero di registrazione dell'impresa:
  • 03800600
awesomebooksuk

awesomebooksuk

99,2% di Feedback positivi
4,1 milioni oggetti venduti

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.9
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
4.9
Comunicazione
4.9
Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (1.834.564)

0***c (239)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Book in first class condition great service
1***1 (56)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Very good servies thank you
r***a (597)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Good book thanks

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione