|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

The Great Curriculum Debate: How Should We Teach Reading and Math? by Tom Lovele

Condizione:
Nuovo
10 disponibili
Prezzo:
GBP 40,99
CircaEUR 48,44
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
Oggetto che si trova a: Ohio, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il lun 1 lug e il ven 5 lug a 43230
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:364802180471

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Nuovo: Libro nuovo, intatto e non letto, in perfette condizioni, senza pagine mancanti o ...
ISBN-13
9780815753094
Book Title
The Great Curriculum Debate
ISBN
9780815753094
Publication Year
2001
Type
Study Guide
Format
Paperback
Subject Area
Language Study, Experimental Psychology
Language
English
Publication Name
Great Curriculum Debate: How Should We Teach Reading and Math?
Item Height
152mm
Author
Tom Loveless
Publisher
Brookings Institution
Item Width
228mm
Subject
Mathematics, Teaching
Number of Pages
328 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

Since the early twentieth century, American educators have been engaged in a heated debate over what schools should teach and how they should teach it. The partisans - education progressives and education traditionalists -have usually kept their disagreements within the walls of the nation's schools of education. Periodically, however, arguments have erupted which have generated headlines and attracted public attention, making clear the potential for bitterness and rancor in education politics. In the 1990s, progressives and traditionalists squared off in a dispute over reading and mathematics. Arguments over how best to teach these two subjects is detailed in The Great Curriculum Debate: How Should We Teach Reading and Math? This book includes contributions from distinguished scholars from both sides of the debate, as well as influential nonpartisans. The proponents of whole language and phonics present their opposing views on reading. Advocates and opponents of NCTM math reform -the agenda of the National Council of Teachers of Mathematics (NCTM) -discuss their differing opinions about math. Although the authors disagree on many of the most important aspects of learning, they agree on one point: the school curriculum matters. Decisions made now about the content of reading and mathematics will have long term consequences, not only for students and schools, but for society as a whole. Contributors include E. D. Hirsch Jr. (University of Virginia), Gail Burrill (Mathematical Sciences Education Board), Michael T. Battista (Kent State University), David C. Geary (University of Missouri, Columbia), Roger Shouse (Penn State University), Adam Gamoran (University of Wisconsin, Madison), Richard Askey (University of Wisconsin, Madison), Diane Ravitch (New York University), Catherine E. Snow (Harvard University), Margaret Moustafa (California State University, LA), Richard L. Allington (University of Florida), William Lowe Boyd (Penn State University), and Douglas E. Mitchell (University of California, Riverside).

Product Identifiers

Publisher
Brookings Institution
ISBN-13
9780815753094
eBay Product ID (ePID)
90493603

Product Key Features

Subject Area
Language Study, Experimental Psychology
Author
Tom Loveless
Publication Name
Great Curriculum Debate: How Should We Teach Reading and Math?
Format
Paperback
Language
English
Subject
Mathematics, Teaching
Publication Year
2001
Type
Study Guide
Number of Pages
328 Pages

Dimensions

Item Height
152mm
Item Width
228mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Tom Loveless

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Numero Partita IVA:
  • GB 324767388
Numero registro delle imprese:
  • 05034144
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
Numero di registrazione dell'impresa:
  • 05034144
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,3% di Feedback positivi
100 mila oggetti venduti
In genere risponde entro 24 ore

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.9
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
4.9
Comunicazione
4.9
Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (25.774)

t***e (78)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Really good condition, story really good. Excellent!
s***6 (699)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Thanks
r***e (363)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Good👍

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione