|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

SEGNALE ALLA SINTASSI: BOOTSTRAPPING DAL DISCORSO ALLA GRAMMATICA IN di James L. In perfette condizioni-

Testo originale
SIGNAL TO SYNTAX: BOOTSTRAPPING FROM SPEECH TO GRAMMAR IN By James L. VG
Testo originale
Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
Condizione:
Ottime condizioni
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Ulteriori informazioniinformazioni sulla condizione
Prezzo:
US $110,75
CircaEUR 103,13
Goditi i vantaggi. Spedizione e restituzioni gratuite.
Spedizione:
Gratis Economy Shipping. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: US, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il lun 24 giu e il gio 27 giu a 43230
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Il venditore paga le spese di spedizione per la restituzione. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:335344839726
Ultimo aggiornamento: 27 apr 2024 16:25:11 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Ottime condizioni
Libro che non sembra nuovo ed è già stato letto, ma è in condizioni eccellenti. Nessun danno evidente alla copertina, dotato di sovraccoperta(se applicabile) per le copertine rigide. Nessuna pagina mancante o danneggiata, piegata o strappata, nessuna sottolineatura/evidenziazione di testo né scritte ai margini. Potrebbe presentare minimi segni identificativi sulla copertina interna. Mostra piccolissimi segni di usura. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore. Vedi tutte le definizioni delle condizioniviene aperta una nuova finestra o scheda
Note del venditore
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
0805812652
Book Title
Signal to Syntax: Bootstrapping From Speech To Grammar in Early
Genre
LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES
ISBN
9780805812657
Subject Area
Psychology, Language Arts & Disciplines
Publication Name
Signal to Syntax : Bootstrapping from Speech to Grammar in Early Acquisition
Item Length
6 in
Publisher
Taylor & Francis Group
Subject
Speech, General, Linguistics / Psycholinguistics
Publication Year
1995
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
Katherine Demuth
Item Width
9 in
Item Weight
34.5 Oz
Number of Pages
504 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

In the beginning, before there are words, or syntax, or discourse, there is speech. Speech is an infant's gateway to language. Without exposure to speech, no language--or at most only a feeble facsimile of language--develops, regardless of how rich a child's biological endowment for language learning may be. But little is given directly in speech--not words, for example, as anyone who has ever listened to fluent conversation in an unfamiliar language can attest. Rather, words and phrases, or rudimentary categories--or whatever other information is required for syntactic and semantic analyses to begin operating--must be pulled from speech through an infant's developing perceptual capacities. By the end of the first year, an infant can segment at least some words from fluent speech. Beyond this, how impoverished or rich an infant's representations of input may be remains largely unknown. Clearly, in the debate over determinants of early language acquisition, the input speech stream has too often been offhandedly dismissed as a potential source of information. This volume brings together internationally-known scholars from a range of disciplines--linguistics, psychology, cognitive and computer science, and acoustics --who share common interests in how speech, in its phonological, prosodic, distributional, and statistical properties, may encode information useful for early language learning, and how such information may be deciphered by very young children. These scholars offer a spectrum of viewpoints on the possibility that aspects of speech may provide bootstraps for language learning; contribute important, state-of-the-art findings across a variety of relevant domains; and illuminate critical directions for future inquiry. The publication of this volume represents a significant step in renewing the bonds between two fields that have long been sundered--speech perception and language acquisition.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
0805812652
ISBN-13
9780805812657
eBay Product ID (ePID)
1063130

Product Key Features

Author
Katherine Demuth
Publication Name
Signal to Syntax : Bootstrapping from Speech to Grammar in Early Acquisition
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Speech, General, Linguistics / Psycholinguistics
Publication Year
1995
Type
Textbook
Subject Area
Psychology, Language Arts & Disciplines
Number of Pages
504 Pages

Dimensions

Item Length
6 in
Item Height
0.9 in
Item Width
9 in
Item Weight
34.5 Oz

Additional Product Features

LCCN
95-040890
Lc Classification Number
P118.S4574 1996
Table of Content
Contents: Preface. J.L. Morgan, K. Demuth, Signal to Syntax: An Overview. Part I: The Nature, Perception, and Representation of Input Speech. P.D. Eimas, The Perception and Representation of Speech by Infants. B.E. Dresher, Introduction to Metrical and Prosodic Phonology. P. Lieberman, Some Biological Constraints on the Analysis of Prosody. P. Price, M. Ostendorf, Combining Linguistic With Statistical Methods in Modeling Prosody. Part II: Speech and the Acquisition of Words. A. Cutler, Prosody and the Word Boundary Problem. J. Mehler, E. Dupoux, T. Nazzi, G. Dahaene-Lambertz, Coping With Linguistic Diversity: The Infant's Viewpoint. R.N. Aslin, J.Z. Woodward, N.P. LaMendola, T.G. Bever, Models of Word Segmentation in Fluent Maternal Speech to Infants. N.B. Ratner, From "Signal to Syntax": But What Is the Nature of the Signal? C.H. Echols, A Role for Stress in Early Speech Segmentation. K. Demuth, The Prosodic Structure of Early Words. Part III: Speech and the Acquisition of Grammatical Morphology & Form Classes. E. Selkirk, The Prosodic Structure of Function Words. A.M. Peters, S. Strömqvist, The Role of Prosody in the Acquisition of Grammatical Morphemes. L.B. Leonard, J.A. Eyer, Deficits of Grammatical Morphology in Children with Specific Language Impairment and Their Implications for Notions of Bootstrapping. M. Kelly, The Role of Phonology in Grammatical Category Assignments. J.L. Morgan, R. Shi, P. Allopena, Perceptual Bases of Rudimentary Grammatical Categories: Toward a Broader Conceptualization of Bootstrapping. Part IV: Speech and the Acquisition of Phrase Structure. J.J. Venditti, S-A. Jun, M.E. Beckman, Prosodic Cues to Syntactic and Other Linguistic Structures in Japanese, Korean, and English. R. Mazuka, Can a Grammatical Parameter Be Set Before the First Word? Prosodic Contributions to Early Setting of a Grammatical Parameter. M. Steedman, Phrasal Intonation and the Acquisition of Syntax. C. Fisher, H. Tokura, Prosody in Speech to Infants: Direct and Indirect Acoustic Cues to Syntactic Structure. A. Fernald, G. McRoberts, Prosodic Bootstrapping: A Critical Analysis of the Argument and the Evidence. P. Jusczyk, D.G.K. Nelson, Syntactic Units, Prosody, and Psychological Reality During Infancy. Part V: Speech and the Acquisition of Language. L. Gerken, Phonological and Distributional Information in Sytnax Acquisition. J.F. Werker, V.L. Lloyd, J.E. Pegg, L. Polka, Putting the Baby in the Bootstraps: Toward a More Complete Understanding of the Role of the Input in Infant Speech Processing. K. Hirsh-Pasek, M. Tucker, R.M. Golinkoff, Dynamical Systems Theory: Reinterpreting "Prosodic Bootstrapping" and Its Role in Language Acquisition.
Copyright Date
1995
Target Audience
Scholarly & Professional

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Mostra Informazioni di contatto
:liamEmoc.erotsrebuz@selas
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
ZUBER

ZUBER

98,1% di Feedback positivi
861 mila oggetti venduti

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.8
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
5.0
Comunicazione
4.9

Categorie più popolari di questo Negozio

Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (265.188)

2***1 (699)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Beautiful book, fast delivery, as described. Thank you.
a***p (641)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Fast shipping. Book is s described.
i***l (517)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Great sale!!

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione