|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

Experimentation Works 9781633697102 Stefan H. Thomke - Free Tracked Delivery

Condizione:
Nuovo
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
L'oggetto non viene spedito a Stati Uniti. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: Eastbourne, East Sussex, Regno Unito
Consegna:
Varia
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:296309324308
Ultimo aggiornamento: 16 mag 2024 01:16:24 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Nuovo: Libro nuovo, intatto e non letto, in perfette condizioni, senza pagine mancanti o ...
ISBN
9781633697102
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Experimentation Works: the Surprising Power of Business Experiments
Item Height
234mm
Author
Stefan H. Thomke
Publisher
Harvard Business Review Press
Item Width
155mm
Subject
Management, Business
Number of Pages
288 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

Don't fly blind. See how the power of experiments works for you. When it comes to improving customer experiences, trying out new business models, or developing new products, even the most experienced managers often get it wrong. They discover that intuition, experience, and big data alone don't work. What does? Running disciplined business experiments. And what if companies roll out new products or introduce new customer experiences without running these experiments? They fly blind. That's what Harvard Business School professor Stefan Thomke shows in this rigorously researched and eye-opening book. It guides you through best practices in business experimentation, illustrates how these practices work at leading companies, and answers some fundamental questions: What makes a good experiment? How do you test in online and brick-and-mortar businesses? In B2B and B2C? How do you build an experimentation culture? Also key is that best practice means running many experiments. Indeed, some hugely successful companies, such as Amazon, Booking.com, and Microsoft, run tens of thousands of controlled experiments annually, engaging millions of users. Thomke shows us how these and many other organisations prove that experimentation provides significant competitive advantage. Experimentation Works is your guidebook to a truly new way of thinking and innovating.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-13
9781633697102
eBay Product ID (ePID)
23046588002

Product Key Features

Author
Stefan H. Thomke
Publication Name
Experimentation Works: the Surprising Power of Business Experiments
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management, Business
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
155mm

Additional Product Features

Title_Author
Stefan H. Thomke
Country/Region of Manufacture
United States

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Paladin Media
First Floor
85 Great Portland Street
London
London
W1W 7LT
United Kingdom
Numero Partita IVA:
  • GB 424532516
Numero registro delle imprese:
  • 14239249
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
Paladin Media

Paladin Media

100% di Feedback positivi
19 mila oggetti venduti

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
5.0
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
5.0
Comunicazione
5.0
Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (6.982)

5***5 (3032)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Great
_***n (23)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Fast delivery. High quality.
_***n (23)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Quick delivery. High quality.

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione