|In vendita nella categoria:
Il venditore è assente fino al 15 giu 2024. Aggiungi questo oggetto all'elenco di quelli osservati per tenerlo d'occhio.
Ne hai uno da vendere?

Help Desk PC in un libro: fai da te - Mark Edward Soper, 0789727560, tascabile-

Testo originale
PC Help Desk in a Book: Do-It-Yourself- Mark Edward Soper, 0789727560, paperback
Condizione:
Buone condizioni
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
Gratis Standard Shipping. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: Arlington, Texas, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il ven 21 giu e il gio 27 giu a 43230
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:285751678051
Ultimo aggiornamento: 27 mag 2024 19:54:45 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Buone condizioni: Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni ...
Book Title
PC Help Desk in a Book: Do-It-Yourself Guide to PC Troubleshootin
ISBN
9780789727565
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
PC Help Desk in a Book : the Do-It-Yourself Guide to PC Troubleshooting and Repair
Item Height
1.3in
Author
Mark Edward Soper
Item Length
9.2in
Publisher
Que
Item Width
7.4in
Item Weight
33.8 Oz
Number of Pages
576 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

Each year, thousands of harmless PCs suffer the pain and humiliation of buggy Windows installations, bad cable connections, mismanaged system resources, viruses, and slow Internet connections. All too often, these downtrodden PCs end up being scrapped before their time by owners who just can't care for them any longer. The real travesty is that with a little love, these wounded PCs could become useful members of society. That's where PC HelpDesk in a Book comes in. Using a unique, medical dictionary approach, this book walks users through the symptoms to diagnose and treat the problem. End-users will be armed to perform cost-effective upgrades, repair fouled Windows installations, and squeeze out a little more performance from a slow Internet connection in lieu of purchasing a new computer.

Product Identifiers

Publisher
Que
ISBN-10
0789727560
ISBN-13
9780789727565
eBay Product ID (ePID)
2285459

Product Key Features

Author
Mark Edward Soper
Publication Name
PC Help Desk in a Book : the Do-It-Yourself Guide to PC Troubleshooting and Repair
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2002
Type
Textbook
Number of Pages
576 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
1.3in
Item Width
7.4in
Item Weight
33.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Tk7887
Table of Content
Introduction. Symptom Tables. Troubleshooting Flowcharts. Display and Audio Flowcharts. Internet and Network Problems Flowcharts. Peripheral Problems Flowcharts. Printer and Scanner Problems Flowcharts. Storage Media and Device Problems Flowhcharts. Windows and Application Problems Flowcharts. PC Anatomy 101. Dissecting Your Computer. The Outside Story of Typical Computers. Inside a Typical PC. BIOS Setup. Preventing ESD. Hardware Resources. Using Your Computer's Anatomy for Troubleshooting. 1. Troubleshooting a Windows Installation. Startup Problems. Shutdown Problems with Windows. Problems with Programs and Applications. Windows Limitations. Keeping Your Windows Installation Healthy. 2. Internet and Online Problems. The Sources of Problems with Internet Connections. Troubleshooting Missing or Outdated Software Components. How Internet Connections Are Configured. Using TCP/IP Diagnostics to Troubleshoot Your Connection. Using IPCONFIG and WINIPCFG. 3. Troubleshooting Storage Devices. Overview of Drive Installation and Preparation Tasks. Troubleshooting Drive Detection Problems. Preparing a Hard Disk for Use. Troubleshooting Booting Problems. Solving UDMA Mode Problems with ATA/IDE Drives. Solving Problems with Writeable CD and DVD Media. 4. Troubleshooting Your Printer. Printer Types, Technologies, and Common Problems. Printer Does Not Print. Anatomy of an Inkjet Printer. Anatomy of a Laser/LED Printer. Understanding Your Printer's Properties Sheets. Troubleshooting Gibberish Output. 5. Troubleshooting Display, Audio, and Multimedia Problems. Troubleshooting Monitor and Display Adapter Problems. Troubleshooting Sound Problems. Troubleshooting Multimedia Problems. 6. Troubleshooting Input Devices. Common Input Devices. Fixing Problems with Input Devices. Troubleshooting Scanner Problems Not Related to Port Issues. 7. Troubleshooting Your Network. Troubleshooting Network Hardware. Troubleshooting a Shared Internet Connection. 8. Troubleshooting Memory Problems. Troubleshooting Memory Bottlenecks. Upgrading System Memory. Troubleshooting Defective Memory or Memory Sockets. 9. Troubleshooting Processors and Motherboards. How Processors Can Fail. How Motherboards Can Fail. Troubleshooting Motherboard and Processor Upgrades. 10. Troubleshooting Power Supplies. Why Power Supplies Fail. Determining You Have a Power Supply Problem. Replacing Your Power Supply. Powerline Protection. 11. Solving Application Software Problems. Why Application Software Can Fail. Problems with Applications' Default Settings. The Unworkable Application. Appendix A. Using Windows Diagnostic Tools. Control Panel. Using Device Manager. Using the Windows XP Hardware Troubleshooter. Other Windows Diagnostic, Reporting, and Repair Tools. Troubleshooting System Resource Shortages in Windows 9x/Me. Appendix B. The Philosophy of Troubleshooting. The Troubleshooting Process. Summarizing the Troubleshooter's Philosophy. Index.
Copyright Date
2003
Target Audience
Trade
Topic
Hardware / Personal Computers / General
Lccn
2002-103977
Dewey Decimal
004.165
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Computers

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Orion Tech LLC

Orion Tech LLC

99,1% di Feedback positivi
1,1 milioni oggetti venduti

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.9
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
5.0
Comunicazione
4.9

Categorie più popolari di questo Negozio

Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (274.840)

o***s (2915)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Thanks for a good transaction!
a***a (986)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Great item. Fast shipping!
o***l (2895)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Great transe. Thank you !

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione