|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

How To Differentiate Instruction - 9780131195004, tascabile, Carol Ann Tomlinson-

Testo originale
How To Differentiate Instruction - 9780131195004, paperback, Carol Ann Tomlinson
Condizione:
Accettabile
Prezzo:
US $4,57
CircaEUR 4,25
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
Gratis Standard Shipping. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: Arlington, Texas, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il mar 25 giu e il sab 29 giu a 43230
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:285651940047
Ultimo aggiornamento: 01 giu 2024 17:44:39 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Accettabile: Libro con evidenti segni di usura. Può avere alcuni danni alla copertina, senza che ...
Book Title
How To Differentiate Instruction - 9780131195004, paperback, Caro
Artist
Tomlinson, Carol Ann
ISBN
9780131195004
Subject Area
Education
Publication Name
How to Differentiate Instruction in Mixed-Ability Classrooms
Publisher
Prentice Hall PTR
Item Length
10 in
Subject
Classroom Management, Learning Styles, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
0.2 in
Author
Carol Ann Tomlinson
Features
Revised
Item Weight
7.4 Oz
Item Width
8 in
Number of Pages
128 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

For education courses in Educational Psychology, Advanced Educational Psychology, Differentiated Instruction, Inclusion/Mainstreaming, Mild/Moderate Disabilities Methods, or General Methods (K-12). This brief Merrill/ASCD text provides guidance, principles, and strategies for teachers who are interested in creating learning environments that address the diversity typical of mixed-ability classrooms. The text will help educators understand what differentiated instruction is, why it is appropriate for all learners, how to begin to plan for it, and how to become comfortable enough with student differences to make school comfortable for each learner in the classroom.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
013119500x
ISBN-13
9780131195004
eBay Product ID (ePID)
13038256572

Product Key Features

Number of Pages
128 Pages
Language
English
Publication Name
How to Differentiate Instruction in Mixed-Ability Classrooms
Publication Year
2004
Subject
Classroom Management, Learning Styles, Teaching Methods & Materials / General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Carol Ann Tomlinson
Format
Perfect

Dimensions

Item Height
0.2 in
Item Weight
7.4 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Dewey Edition
21
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.2/52
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Lb3061.3.T65 2005
Table of Content
Introduction Chapter One: What Differentiated Instruction Is--And Isn't Chapter Two: The Rationale for Differentiated Instruction in Mixed-Ability Classrooms Chapter Three: The Role of the Teacher in a Differentiated Classroom Chapter Four: The Learning Environment in a Differentiated Classroom Chapter Five: A Look Inside Some Differentiated Classrooms Chapter Six: Strategies for Managing a Differentiated Classroom Chapter Seven: Preparing Students and Parents for a Differentiated Classroom Chapter Eight: The How To's of Planning Lessons Differentiated by Readiness Chapter Nine: The How To's of Planning Lessons Differentiated by Interest Chapter Ten: The How To's of Planning Lessons Differentiated by Learning Profile Chapter Eleven: Differentiating Content Chapter Twelve: Differentiating Process Chapter Thirteen: Differentiating Products Chapter Fourteen: Grading in a Differentiated Classroom A Final Thought Appendix: A Few Instructional and Management Strategies for Differentiated, Mixed-Ability Classrooms References Further Reading Index About the Author
Copyright Date
2005

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Orion Tech LLC

Orion Tech LLC

99,1% di Feedback positivi
1,1 milioni oggetti venduti

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.9
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
5.0
Comunicazione
4.9

Categorie più popolari di questo Negozio

Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (275.787)

0***2 (802)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Thank you
0***2 (802)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Thank you
0***2 (802)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Thank you

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione