|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

THE CUSTOMER LEARNING CURVE: CREARE PROFITTI DA di Karl Hellman & Ardis Burst-

Testo originale
THE CUSTOMER LEARNING CURVE: CREATING PROFITS FROM By Karl Hellman & Ardis Burst
Testo originale
Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
Condizione:
Ottime condizioni
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Ulteriori informazioniinformazioni sulla condizione
Prezzo:
US $16,49
CircaEUR 15,34
Goditi i vantaggi. Spedizione e restituzioni gratuite.
Spedizione:
Gratis Economy Shipping. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: US, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il lun 24 giu e il ven 28 giu a 43230
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Il venditore paga le spese di spedizione per la restituzione. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:226091747062
Ultimo aggiornamento: 25 apr 2024 20:48:15 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Ottime condizioni
Libro che non sembra nuovo ed è già stato letto, ma è in condizioni eccellenti. Nessun danno evidente alla copertina, dotato di sovraccoperta(se applicabile) per le copertine rigide. Nessuna pagina mancante o danneggiata, piegata o strappata, nessuna sottolineatura/evidenziazione di testo né scritte ai margini. Potrebbe presentare minimi segni identificativi sulla copertina interna. Mostra piccolissimi segni di usura. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore. Vedi tutte le definizioni delle condizioniviene aperta una nuova finestra o scheda
Note del venditore
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
0324226675
Book Title
The Customer Learning Curve: Creating Profits from Marketing
ISBN
9780324226676
Subject Area
Education, Business & Economics
Publication Name
Customer Learning Curve : Creating Profits from Marketing Chaos
Publisher
Cengage South-Western
Item Length
9 in
Subject
Marketing / General, Customer Relations, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Ardis Burst, Karl Hellman
Item Weight
17.6 Oz
Item Width
6.2 in
Number of Pages
210 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

Examines various aspects of selling a product or service from the customer's point of view. This work enables you to take an integrated, customer-centered approach and help move the customer through the learning curve more effectively. It also helps you cope with too many choices, deal effectively with disruption, and make midcourse corrections.

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0324226675
ISBN-13
9780324226676
eBay Product ID (ePID)
30202150

Product Key Features

Number of Pages
210 Pages
Language
English
Publication Name
Customer Learning Curve : Creating Profits from Marketing Chaos
Publication Year
2003
Subject
Marketing / General, Customer Relations, Teaching Methods & Materials / General
Type
Textbook
Subject Area
Education, Business & Economics
Author
Ardis Burst, Karl Hellman
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
17.6 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6.2 in

Additional Product Features

LCCN
2003-041799
Dewey Edition
21
Reviews
The most important marketing process takes place in your client’s mind. I never cease to be amazed at how the customer’s perspective integrates organizational silos (marketing, sales, customer service and operations) and serves as the pathway to breakthrough results. This book is full of uncommon knowledge about common problems. It serves as the cornerstone of our client engagements., The second advantage is that it provides a road map for finding the right numbers and crunching them. Spreadsheets made it easy to crunch numbers, and the Internet made it easy to find numbers, and now Hellman and Burst make it easy to put the two together so that a reasonably thoughtful practitioner can do the right analysis with the right data. This book should be on the bookshelf of anyone who has a task like ?prepare annual marketing plan? on their to-do list., [The Customer Learning Curve helps Earthlink deal with the disruptions it faces almost routinely, says its president.] During times of change, strategic marketers are faced with a combination of too much new information and the chaos of trying to organize the information usefully. The Customer Learning Curve provides a framework for sorting through and making sense out of the overwhelming amount of information available today. Getting information is not the problem. It's understanding it and taking correct action in these disruptive situations that's the challenge., Tools like the Customer Learning Curve have made a significant contribution to making world-class product management a source of competitive advantage and a means to serving our clients better at JPMorgan. It is a prime example of the power of the Customer Learning Curve's client-centered, fact-based approach to marketing that we've begun to implement., The most important marketing process takes place in your client's mind. I never cease to be amazed at how the customer's perspective integrates organizational silos (marketing, sales, customer service and operations) and serves as the pathway to breakthrough results. This book is full of uncommon knowledge about common problems. It serves as the cornerstone of our client engagements.
Target Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8/342
Lc Classification Number
Hf5415
Table of Content
1. Marketing Chaos, and What to Do About It 2. Who Needs What Your Company Sells? 3. Who Is Aware of Your Offering and Its Benefits 4. Who Can Access Your Product or Service 5. Are Your Customers Motivated? 6. What Influences Purchase? Pricing and Selling Your Product or Service 7. Who Learns How to Use Your Product or Service? 8. Do Your Customers Experience Value? 9. Are You Creating Loyal Users? 10. How to Create Profits from Marketing Chaos References Index
Copyright Date
2004

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Mostra Informazioni di contatto
:liamEmoc.erotsrebuz@selas
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
ZUBER

ZUBER

98,1% di Feedback positivi
861 mila oggetti venduti

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.8
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
5.0
Comunicazione
4.9

Categorie più popolari di questo Negozio

Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (265.233)

i***t (122)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Item was in great condition, as described, shipment was fast, and seller was easy to work with. Would buy from again!
l***o (41)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Extremely fast shipping! Thank you!!
n***l (544)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
A+

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione