|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

CONDURRE RICERCHE SUL DESIGN EDUCATIVO di Susan Mckenney & Thomas C. Reeves nuovo di zecca-

Testo originale
CONDUCTING EDUCATIONAL DESIGN RESEARCH By Susan Mckenney & Thomas C Reeves Mint
Testo originale
~ MINT Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
Condizione:
Come Nuovo
Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ... Ulteriori informazioniinformazioni sulla condizione
Prezzo:
US $47,75
CircaEUR 43,95
Goditi i vantaggi. Spedizione e restituzioni gratuite.
Spedizione:
Gratis Economy Shipping. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: US, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il ven 24 mag e il mar 28 mag a 43230
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Il venditore paga le spese di spedizione per la restituzione. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:186389143518

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Come Nuovo
Libro che sembra nuovo anche se è già stato letto. La copertina non presenta segni di usura visibili ed è inclusa la sovraccoperta(se applicabile) per le copertine rigide. Nessuna pagina mancante o danneggiata, piegata o strappata, nessuna sottolineatura/evidenziazione di testo né scritte ai margini. Potrebbe presentare minimi segni identificativi sulla copertina interna. Mostra piccolissimi segni di usura. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore. Vedi tutte le definizioni delle condizioniviene aperta una nuova finestra o scheda
Note del venditore
“Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ...
ISBN-10
0415618045
Book Title
Conducting Educational Design Research
ISBN
9780415618045
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Item Height
0.6in
Author
Thomas C. Reeves, Jan Herrington, Susan Mckenney
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Item Width
6.2in
Item Weight
13.1 Oz
Number of Pages
256 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

Educational design research blends scientific investigation with systematic development and implementation of solutions to educational problems. Empirical investigation is conducted in real learning settings-not laboratories-to craft usable and effective solutions. At the same time, the research is carefully structured to produce theoretical understanding that can serve the work of others. To support graduate students as well as experienced researchers who are new to this approach, Conducting Educational Design Research integrates multiple perspectives of educational design research throughout this three-part book. Part one clarifies the educational design research origins, approach and outcomes. It also presents a generic model portraying the overall process. Part two discusses the constituent elements of the model in detail, these are: analysis and exploration; design and construction; evaluation and reflection; and implementation and spread. Part three offers recommendations for proposing, reporting and advancing educational design research. Through related readings and richly varied examples, Conducting Educational Design Research offers clear and well-documented guidance on how to conceptualize and conduct this stimulating form of inquiry. For decades, policies for educational research worldwide have swung back and forth between demanding rigor above all other concerns, and increasing emphasis on impact. These two qualities need not be mutually exclusive. This volume supports readers in grasping and realizing the potential of educational design research. It demonstrates how rigorous and relevant investigation can yield both theoretical understanding and solutions to urgent educational problems.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415618045
ISBN-13
9780415618045
eBay Product ID (ePID)
109179910

Product Key Features

Author
Thomas C. Reeves, Jan Herrington, Susan Mckenney
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.6in
Item Width
6.2in
Item Weight
13.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1028.38m35 2012
Reviews
"Regardless of your experience level with this type of research, this book is likely to make a significant contribution to your thinking about design research. the authors offer a robust yet concise tool for developing a proposal for educational design research. These considerations range from framing the initial literature review to considerations for the impact of an educational design research project more broadly. The tool makes an excellent structure for guiding the production of high-quality manuscripts." Keri D. Valentine and Theodore J. Kopcha, University of Georgia, Educational Media International, "Regardless of your experience level with this type of research, this book is likely to make a significant contribution to your thinking about design research. the authors offer a robust yet concise tool for developing a proposal for educational design research. These considerations range from framing the initial literature review to considerations for the impact of an educational design research project more broadly. The tool makes an excellent structure for guiding the production of high-quality manuscripts."  Keri D. Valentine and Theodore J. Kopcha, University of Georgia, Educational Media International
Table of Content
Part I: Foundations 1. About educational design research 2. Contributions to theory and practice: Concepts and examples 3. Toward a generic model for educational design research Part II: Core Processes 4. Analysis and exploration 5. Design and construction 6. Evaluation and reflection 7. Implementation and spread Part III: moving forward 8. Writing proposals for educational design research 9. Reporting educational design research 10. Looking back and looking ahead
Copyright Date
2012
Target Audience
College Audience
Topic
Computers & Technology, General, Research
Lccn
2011-041864
Dewey Decimal
371.1007
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Mostra Informazioni di contatto
:liamEmoc.erotsrebuz@selas
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
ZUBER

ZUBER

98,1% di Feedback positivi
853 mila oggetti venduti

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.8
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
5.0
Comunicazione
4.9

Categorie più popolari di questo Negozio

Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (262.762)

3***j (8)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
It would have been nice to know that there was writing and stickers on the cover for this "near mint" condition book. Other than that everything was fine.
e***a (309)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Thank-you! A+++
a***a (44)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Accurately described. Safe shipping. Thanks!

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione