|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

Equal Measures: Ethnic Minority and Bilingual Pupils in Secondar

Condizione:
Buone condizioni
Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
L'oggetto non viene spedito a Stati Uniti. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: South East, Regno Unito
Consegna:
Varia
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:176326018267
Ultimo aggiornamento: 09 apr 2024 05:07:04 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Buone condizioni
Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni alla copertina incluse alcune rigature, ma nessun foro o strappo. È possibile che la sovraccoperta per le copertine rigide non sia inclusa. La rilegatura presenta minimi segni di usura. La maggior parte delle pagine non è danneggiata e mostra una quantità minima di piegature o strappi, sottolineature di testo a matita, nessuna evidenziazione di testo né scritte ai margini. Non ci sono pagine mancanti. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore. Vedi tutte le definizioni delle condizioniviene aperta una nuova finestra o scheda
Note del venditore
“Slight Creasing To Spine and Wear To Edges Of Pages”
Book Title
Equal Measures: Ethnic Minority and Bilingual Pupils in Secondar
ISBN
9781858563039
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Equal Measures: Ethnic Minority and Bilingual Pupils in Secondary Schools
Item Height
250mm
Author
Penny Travers, Gillian Klein
Publisher
Institute of Education Press
Item Width
145mm
Subject
Social Sciences, Education
Item Weight
245g
Number of Pages
140 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

(announced previously as Creative Approaches to Diversity and Achievement)What are the best ways of working effectively with ethnic minority and bilingual pupils in secondary schools? How can schools make optimal use of teaching assistants? What do pupils have to say? This wide ranging and insightful book presents the views of pupils, the community, teachers, managers and advisers, who draw on their own experiences and share their insights and learning. All are in one London borough, but the views captured here are relevant to all educational practitioners working in multiethnic and multilingual schools anywhere in the West.What is new about this book is that it shows why certain principles and practices have proved so successful in the case study schools and how they can be widely applied to: welcoming newly arrived pupils inclusion in all aspects of school life teacher expectations, effective support -- and challenge -- for pupils learning English as an additional language strategic planning and the importance of imaginative approaches to teaching, learning and building a sense of belonging Chapters outline the importance of strategic thinking and planning at whole school and classroom level and the value of working in partnership. One is devoted to the role that teaching assistants play in raising ethnic minority achievement and describes models of good practice at primary school that can be transferred to secondary level. A chapter on fluent maths shows how the teaching of mathematics can be culturally inclusive and can develop thinking, language and literacy skills. Further chapters consider groups who are vulnerable or risk not realising their full potential, including those from refugee families and Traveller communities. Black students who are bucking the trend and achieving highly speak out about what has enabled them to succeed at school and what teachers should be doing.Much can be done to enhance the learning experiences of pupils and the small scale action research projects described here have all made a significant difference to academic performance. Anyone working in a culturally diverse school needs this book. It will also be valuable to teacher trainers and students and to policy makers.

Product Identifiers

Publisher
Institute of Education Press
ISBN-13
9781858563039
eBay Product ID (ePID)
95763546

Product Key Features

Author
Penny Travers, Gillian Klein
Publication Name
Equal Measures: Ethnic Minority and Bilingual Pupils in Secondary Schools
Format
Paperback
Language
English
Subject
Social Sciences, Education
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
140 Pages

Dimensions

Item Height
250mm
Item Width
145mm
Item Weight
245g

Additional Product Features

Editor
Penny Travers, Gillian Klein
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

WRAP Ltd
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numero Partita IVA:
  • GB 724498118
Numero registro delle imprese:
  • 03800600
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
The_Book_Fountain

The_Book_Fountain

98,8% di Feedback positivi
552 mila oggetti venduti

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.9
Spese spedizione
4.9
Tempi spedizione
4.9
Comunicazione
5.0
Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (224.758)

2***- (26)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
👍
m***u (1032)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Great book well packaged
0***b (1)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
I found the seller to be very reliable and true to idea bought. I would definitely buy from them again.

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione