|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

Istruzione e compiti di matematica in un PLC al lavoroTM (Sviluppare standard basati su M,-

Testo originale
Mathematics Instruction and Tasks in a PLC at WorkTM (Develop Standards-Based M,
Condizione:
Buone condizioni
Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!
Prezzo:
US $3,99
CircaEUR 3,70
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
US $9,99 (circa EUR 9,27) Economica. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: Multiple Locations, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il gio 20 giu e il mar 25 giu a 43230
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:145580006719
Ultimo aggiornamento: 30 apr 2024 16:14:06 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Buone condizioni
Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni alla copertina incluse alcune rigature, ma nessun foro o strappo. È possibile che la sovraccoperta per le copertine rigide non sia inclusa. La rilegatura presenta minimi segni di usura. La maggior parte delle pagine non è danneggiata e mostra una quantità minima di piegature o strappi, sottolineature di testo a matita, nessuna evidenziazione di testo né scritte ai margini. Non ci sono pagine mancanti. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore. Vedi tutte le definizioni delle condizioniviene aperta una nuova finestra o scheda
Note del venditore
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
ISBN
9781945349997
Subject Area
Education, Mathematics
Publication Name
Mathematics Instruction and Tasks in a PLC at Work(tm) : (Develop a Standards-Based Math Curriculum in Your Professional Learning Community)
Item Length
10.9 in
Publisher
National Council of Teacher's of Mathematics
Subject
Study & Teaching, General, Training & Certification, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.5 in
Author
Timothy D. Kanold
Item Width
8.4 in
Number of Pages
124 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

Part of the Every Student Can Learn Mathematics series Improve your students' comprehension and perseverance in mathematical practices. This user-friendly book is divided into two parts, each covering a key team action for mathematics instruction in a PLC at Work(TM). First you'll examine high-quality research-affirmed math lesson design elements. Then you'll learn how to implement them within your math lesson routines and activities. The book features team discussion tools, sample math lesson designs, strategies for improving student discourse of mathematical concepts, online resources for instructional support, and more. Implement instructional strategies for math, in a professional learning community: Plan for the use of balanced rigorous mathematical practices and routines to teach each content standard during core mathematics instruction. Identify mathematics content standards students must learn in a unit and the appropriate math activities and tasks needed to develop understanding, application, and fluency progressions of mathematical concepts. Understand the importance of communicating the why of mathematical skills and essential learning standards to students. Implement instructional strategies for math that ensure the formative learning of all students during lessons. Contents: Introduction Part I: Team Action 1: Develop High-Quality, Essential, and Balanced Lesson-Design Elements Chapter 1: Essential Learning Standards: The Why of the Lesson Chapter 2: Prior-Knowledge Warm-Up Activities Chapter 3: Academic Language Vocabulary as Part of Instruction Chapter 4: Lower- and Higher-Level Cognitive Demand Mathematical Task Balance Chapter 5: Whole-Group and Small-Group Discourse Balance Chapter 6: Lesson Closure for Evidence of Learning Chapter 7: Mathematics Lesson-Design Tool Part II: Use Lesson Design Elements to Provide Formative Feedback and Foster Student Perseverance Chapter 8: Essential Learning Standards and Prior Knowledge Warm-Up Activities Chapter 9: Using Vocabulary as Part of Instruction Chapter 10: Implementing Mathematical Task and Discourse Balance Chapter 11: Using Lesson Closure for Evidence of Learning Chapter 12: Responding to Lesson Progress With High-Quality Tier 1 Mathematics Intervention Epilogue Appendix A References and Resources Index Books in the Every Student Can Learn Mathematics series: Mathematics Assessment and Intervention in a PLC at Work(TM) Mathematics Instruction and Tasks in a PLC at Work(TM) Mathematics Homework and Grading in a PLC at Work(TM) Mathematics Coaching and Collaboration in a PLC at Work(TM)

Product Identifiers

Publisher
National Council of Teacher's of Mathematics
ISBN-10
1945349999
ISBN-13
9781945349997
eBay Product ID (ePID)
242825013

Product Key Features

Author
Timothy D. Kanold
Publication Name
Mathematics Instruction and Tasks in a PLC at Work(tm) : (Develop a Standards-Based Math Curriculum in Your Professional Learning Community)
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Study & Teaching, General, Training & Certification, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2018
Type
Textbook
Subject Area
Education, Mathematics
Number of Pages
124 Pages

Dimensions

Item Length
10.9 in
Item Height
0.5 in
Item Width
8.4 in

Additional Product Features

LCCN
2017-046582
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Qa11.2.G7427 2018
Copyright Date
2018
Illustrated
Yes

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Sk1drow Books

Sk1drow Books

95,9% di Feedback positivi
5,4 mila oggetti venduti

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.7
Spese spedizione
4.3
Tempi spedizione
4.9
Comunicazione
4.8
Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (737)

9***9 (20)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
A+
0***i (4)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
All is well
0***h (10)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
good transaction

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione