Ne hai uno da vendere?

Videogiochi: percezioni dei genitori, ruolo dei social media ed effetti sul comportamento di-

Testo originale
Video Games: Parents' Perceptions, Role of Social Media & Effects on Behavior by
Condizione:
Nuovo
3 disponibili
Prezzo:
US $204,75
CircaEUR 189,37
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
Gratis Economy Shipping. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: Calgary, Alberta, Canada
Consegna:
Consegna prevista tra il sab 15 giu e il sab 22 giu a 43230
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:386903462695
Ultimo aggiornamento: 05 giu 2024 03:17:21 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Nuovo: Libro nuovo, intatto e non letto, in perfette condizioni, senza pagine mancanti o ...
ISBN-13
9781633210158
Type
Does not apply
ISBN
9781633210158
Book Title
Video Games : Parents' Perceptions, Role of Social Media and Effects on Behavior
Item Length
10.2 in
Publisher
NOVA Science Publishers, Incorporated
Publication Year
2014
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Author
Jeffrey Graham
Genre
Education, Games & Activities
Topic
Video & Electronic, Learning Styles
Item Width
7.1 in
Item Weight
17.9 Oz
Number of Pages
195 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

Video games are not necessarily uniform in the "lessons" they teach players. Indeed, even violent video games are not simply hotbeds of violent content. For example, the popular Call of Duty and Resident Evil series require players to behave violently in order to protect other people or computer characters. Thus, in these games, aggression is taught in simultaneity with altruism. The questions, then, arise 1) whether social learning is an appropriate explanation for long-term effects of games, and 2) whether games can only teach antisocial lessons. The first chapter of this book addresses video game effects from a long-term, holistic perspective, focusing on antisocial and prosocial outcomes, using a conveniently collected survey dataset. Moreover, this book also analyses video games by different genres. Furthermore, this book provides information on associations and gender differences in children's situational motivation, rate of perceived exertion and physical activity levels in exergaming; the efficiency of brain training versus recreational video games; the effect of social media in the video game industry; video games and their correlation with school and cognitive performance; video games and the effect they may have on seizures; and video gaming and the enhancement of prosocial behaviours.

Product Identifiers

Publisher
NOVA Science Publishers, Incorporated
ISBN-10
1633210154
ISBN-13
9781633210158
eBay Product ID (ePID)
202502872

Product Key Features

Book Title
Video Games : Parents' Perceptions, Role of Social Media and Effects on Behavior
Author
Jeffrey Graham
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Video & Electronic, Learning Styles
Publication Year
2014
Illustrator
Yes
Genre
Education, Games & Activities
Number of Pages
195 Pages

Dimensions

Item Length
10.2 in
Item Width
7.1 in
Item Weight
17.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Gv1469.34.P79v54
Table of Content
Preface; The Possible Prosocial & Antisocial Effects of Playing Video Games Frequently; Childrens Situational Motivation, Rate of Perceived Exertion & Physical Activity Levels in Exergaming: Associations & Gender Differences; Efficiency of Brain Training vs. Recreational Video Games for Cognitive/Academic Performance: A Synthesis of 3 Experiments; Communities of Players: Scale & Scope, & the Effect of Social Medias in the Video Game Industry; Video Games & School/Cognitive Performances: A Study on 27000 Middle School Teenagers; Video Games & Seizures: A Review; Gaming for Good: Video Games & Enhancing Prosocial Behaviour; Index.
Copyright Date
2014
Lccn
2014-016922
Dewey Decimal
794.8
Dewey Edition
23

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Mostra Informazioni di contatto
:liamEmoc.liaterelgaednarg@yabe
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% di Feedback positivi
2,7 milioni oggetti venduti
In genere risponde entro 24 ore

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.9
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
4.9
Comunicazione
4.9
Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (1.024.546)

b***i (7)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Item as described! Fast international shipping!
b***i (7)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Item as described! I’ve purchased a few books from this seller, never any issues at all. Seller is communicative and provides tracking number via message as soon as it’s available.
i***t (1496)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
love it, arrived safely

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione