|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

Ricerca per i media: televisione, radio e giornalismo di Adele Emm (inglese-

Testo originale
Researching for the Media: Television, Radio and Journalism by Adele Emm (Englis
Condizione:
Nuovo
3 disponibili
Prezzo:
US $69,06
CircaEUR 64,65
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
Gratis Economy Shipping. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: Fairfield, Ohio, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il mer 10 lug e il sab 20 lug a 43230
Le date di consegna stimate - viene aperta una nuova finestra o scheda includono tempi di imballaggio, CAP di origine, CAP di destinazione e periodo di accettazione e dipendono dal servizio di spedizione selezionato e dalla ricezione del pagamentoricezione del pagamento - si apre in una nuova finestra o scheda. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:386898475198
Ultimo aggiornamento: 05 giu 2024 12:13:54 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Nuovo: Libro nuovo, intatto e non letto, in perfette condizioni, senza pagine mancanti o ...
ISBN-13
9780415843560
Book Title
Researching for the Media
ISBN
9780415843560
Subject Area
Technology & Engineering, Référence, Language Arts & Disciplines, Social Science, Performing Arts
Publication Name
Researching for the Media : Television, Radio and Journalism
Publisher
Routledge
Item Length
9.2 in
Subject
Media Studies, Television / Direction & Production, Journalism, Television & Video, Radio, Research
Publication Year
2014
Series
Media Skills Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Author
Adèle Emm
Item Weight
11.2 Oz
Item Width
6.3 in
Number of Pages
212 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

Researching for the Media: Television, Radio and Journalism is an essential guide to researching for the media industry. It explains the role of the researcher and journalist within radio, television and journalism exploring key areas of what to expect in the job. Researching for the Media: Television, Radio and Journalism offers advice and instruction on practical, ethical and legal issues which affect anyone working in these industries. Beginning with suggestions on how to think up ideas and how to devise treatments, through to general research methods and techniques and guidance on working on location at home and abroad, it uses real examples of good and bad practice from the industry. Written by an experienced researcher, writer and producer, Researching for the Media includes: Tips on finding contributors from contestants, experts and specialists through to audiences and celebrities How to find photographs, picture and film clips and the ethical and legal issues involved Advice on finding and using music and copyright issues How the media uses the internet and social media such as Twitter, Facebook, Instagram A discussion of risk assessment, codes of conduct, ethical behaviour and legal and safety issues A glossary of media terms, further reading and a list of helpful websites. Discover more at www.adeleemm.com

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415843561
ISBN-13
9780415843560
eBay Product ID (ePID)
175230429

Product Key Features

Number of Pages
212 Pages
Language
English
Publication Name
Researching for the Media : Television, Radio and Journalism
Publication Year
2014
Subject
Media Studies, Television / Direction & Production, Journalism, Television & Video, Radio, Research
Type
Textbook
Subject Area
Technology & Engineering, Référence, Language Arts & Disciplines, Social Science, Performing Arts
Author
Adèle Emm
Series
Media Skills Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
11.2 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.3 in

Additional Product Features

Edition Number
2
LCCN
2013-041886
Dewey Edition
23
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
791.44023
Edition Description
Revised Edition,New Edition
Lc Classification Number
Pn1991.75
Table of Content
1. What is a Researcher? 2. Ideas 3. General Research 4. People 5. Pictures, Photographs and Film Clips 6. Props, Sets, Prizes, Question Setting and Teleshopping 7. Music 8. Locations 9. Working Abroad 10. Summary of legal issues Appendix: Organisations and Websites from all chapters Glossary
Copyright Date
2014

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Mostra Informazioni di contatto
:liamEmoc.liaterelgaednarg@yabe
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% di Feedback positivi
2,7 milioni oggetti venduti
In genere risponde entro 24 ore

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.9
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
4.9
Comunicazione
4.9
Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (1.025.704)

f***9 (2047)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Thanks for the book
b***y (4106)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Perfect!!
d***- (4)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Great condition - Quick to receive package

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione