|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

Rethinking University Teaching: A Conversational Framework for t

Condizione:
Buone condizioni
3 disponibili / 1 venduti
Prezzo:
GBP 3,20
CircaEUR 3,76
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
GBP 8,99 (circa EUR 10,56) Standard. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: South East, Regno Unito
Consegna:
Consegna prevista tra il mer 12 giu e il lun 1 lug a 43230
Le date di consegna stimate - viene aperta una nuova finestra o scheda includono tempi di imballaggio, CAP di origine, CAP di destinazione e periodo di accettazione e dipendono dal servizio di spedizione selezionato e dalla ricezione del pagamentoricezione del pagamento - si apre in una nuova finestra o scheda. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Il venditore effettua la spedizione entro 1 giorno dalla ricezione del pagamento.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:385285537281
Ultimo aggiornamento: 14 mag 2024 07:10:02 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Buone condizioni: Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni ...
Book Title
Rethinking University Teaching: A Conversational Framework for t
ISBN
9780415092890
EAN
9780415092890
Subject Area
Educational Technology
Publication Name
Rethinking University Teaching: A Conversational Framework for the Effective Use of Learning Technologies
Publisher
Taylor & Francis LTD
Subject
Coaching & Career Guidance, Education
Publication Year
1993
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Item Height
216mm
Author
Diana Laurillard
Item Width
138mm
Item Weight
454g
Number of Pages
296 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

Teachers in higher education are slowly accepting the fact that they have to become more professional in their approach to teaching, matching their professionalism in research. The notions of quality audit and teacher appraisal are new, and in their existing forms ill-founded, but they represent a challenge that teachers will have to face. The book aims to prepare them for this: both to contribute towards a well-founded implementation of quality audits and appraisal, and to achieve their personal aims of improving their teaching and their students' learning. There is also a growing recognition that the technological media have the potential to improve student learning, or at least teach efficiency, and university teachers are looking for ways of increasing their understanding of what can be done with the new media, and how to do it. This book will inform them about what has been done and what is already known, helping them to think constructively and critically, and building toward a practical methodology for the design, development, and implementation of educational technologies. Part one explores students' learning, and what it is that they need from educational technology; part tow looks at individual teaching methods and media, including non-interactive media (lectures, print, audio, etc.), hypermedia (CD-ROM, etc.), and interactive media (simulations, modelling programs etc.); and part three discussed the design methodology, designing learning activities, setting up the learning context and maintaining quality. Diana Laurillard is Professor of Educational Technology, and Pro-Vice Chancellor for Learning Technology and Teaching, at The Open University. She was a member of the National Committee for the Inquiry into Higher Education, chaired by Sir Ron Dearing.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415092890
eBay Product ID (ePID)
87634894

Product Key Features

Subject Area
Educational Technology
Author
Diana Laurillard
Publication Name
Rethinking University Teaching: A Conversational Framework for the Effective Use of Learning Technologies
Format
Paperback
Language
English
Subject
Coaching & Career Guidance, Education
Publication Year
1993
Type
Textbook
Number of Pages
296 Pages

Dimensions

Item Height
216mm
Item Width
138mm
Item Weight
454g

Additional Product Features

Title_Author
Diana Laurillard
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Mostra Informazioni di contatto
:onofeleT60358080080
:liamEten.aidemnorihc@kuyabe
Numero Partita IVA:
  • GB 724 4981 18
Numero registro delle imprese:
  • 03800600
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
Numero di registrazione dell'impresa:
  • 03800600
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,4% di Feedback positivi
4,0 milioni oggetti venduti

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.9
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
4.9
Comunicazione
4.9
Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (1.243.734)

l***d (200)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Fast shipping from overseas! 5 star transaction. Product is perfect!
4***u (54)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Good dispatch time and decent condition :)
a***r (546)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
fast delivery, as described

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione