|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

Basic Marketing Research - Copertina rigida, di Brown Tom J.; Suter Tracy - Molto buono-

Testo originale
Basic Marketing Research - Hardcover, by Brown Tom J.; Suter Tracy - Very Good
Condizione:
Come Nuovo
Prezzo:
US $99,99
CircaEUR 93,61
Goditi i vantaggi. Spedizione e restituzioni gratuite.
Spedizione:
Oggetto che si trova a: Dacula, Georgia, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il gio 27 giu e il sab 29 giu a 43230
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Il venditore paga le spese di spedizione per la restituzione. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore privato, pertanto non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti.Ulteriori informazioniRegistrato come venditore privato
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:375401640673

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Come Nuovo: Libro che sembra nuovo anche se è già stato letto. La copertina non presenta segni di ...
Book Title
Basic Marketing Research
Subject
Marketing / General, Marketing / Research
ISBN
9781337100151
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Basic Marketing Research
Author
Tracy A. Suter, Gilbert A. Churchill, Tom J. Brown
Publisher
Cengage Learning
Item Weight
22.4 Oz

Informazioni su questo prodotto

Product Information

BASIC MARKETING RESEARCH is written from a student's perspective by authors who have devoted countless hours working with undergraduate students, like you, on live research projects. For a marketing text to be effective, you must be able to understand it. You can trust the authors to deliver a rigorous, yet understandable, treatment of marketing research in this 9th Edition. You examine the two dominant approaches to gathering marketing information, learn how to merge these approaches and work with data from multiple sources. You review the information-gathering function from the perspectives of researchers who gather information and marketing managers who use it. This presentation is packed with the features that make it a best-seller, from study tools to updated content to an easy-to-read writing style.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1337100153
ISBN-13
9781337100151
eBay Product ID (ePID)
11038722644

Product Key Features

Language
English
Publication Name
Basic Marketing Research
Publication Year
2017
Subject
Marketing / General, Marketing / Research
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Tracy A. Suter, Gilbert A. Churchill, Tom J. Brown
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
22.4 Oz

Additional Product Features

Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
Table of Content
BRIEF CONTENTS. Part I: INTRODUCTION TO MARKETING RESEARCH AND PROBLEM DEFINITION. 1. The Role of Marketing Research. 2. The Research Process and Ethical Concerns. 3. Problem Formulation. 4. Exploratory Research. Part II: Working with Existing Information to Solve Problems. 5. Decision Support Systems: Introduction. 6. Decision Support Systems: Working with "Big Data". 7. Using External Secondary Data. Part III: COLLECTING PRIMARY DATA TO SOLVE PROBLEMS. 8. Conducting Causal Research. 9. Collecting Descriptive Primary Data. 10. Collecting Data by Observation. 11. Collecting Data by Communication. 12. Asking Good Questions. 13. Designing the Data Collection Form for Communication Data. 14. Developing the Sampling Plan. 15. Data Collection: Types of Error and Response Rate Calculation. Part IV: ANALYZING DATA. 16. Data Preparation for Analysis. 17. Analysis and Interpretation: Individual Variables Independently. 18. Analysis and Interpretation: Multiple Variables Simultaneously. Part IV: REPORTING THE RESULTS. 19. The Oral Research Presentation. 20. The Written Research Report. Appendix. Endnotes. Glossary. Index.
Copyright Date
2018

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

KrazyDeals-ATL

KrazyDeals-ATL

98,1% di Feedback positivi
5,2 mila oggetti venduti

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.9
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
5.0
Comunicazione
5.0
Registrato come venditore privato
Pertanto non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Scopri di piùScopri di più

Feedback del venditore (1.177)

x***l (246)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Great product and well packaged
a***e (4)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Great, easy and came as described
9***b (75)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Cute item and zero issued. Shipped fast.

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione