|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

Giovani matematici al lavoro: costruire frazioni, decimali e percentuali-

Testo originale
Young Mathematicians at Work: Constructing Fractions, Decimals, and Percents
Testo originale
by Fosnot, Catherine Twomey; Dolk,... | PB | Acceptable
Condizione:
Accettabile
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Ulteriori informazioniinformazioni sulla condizione
2 disponibili / 1 venduti
Prezzo:
US $4,80
CircaEUR 4,49
Goditi i vantaggi. Spedizione e restituzioni gratuite.
Spedizione:
Gratis Economy Shipping. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: Aurora, Illinois, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il gio 27 giu e il lun 1 lug a 43230
Le date di consegna stimate - viene aperta una nuova finestra o scheda includono tempi di imballaggio, CAP di origine, CAP di destinazione e periodo di accettazione e dipendono dal servizio di spedizione selezionato e dalla ricezione del pagamentoricezione del pagamento - si apre in una nuova finestra o scheda. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Il venditore paga le spese di spedizione per la restituzione. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:375031873389
Ultimo aggiornamento: 21 giu 2024 15:40:49 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Accettabile
Libro con evidenti segni di usura. Può avere alcuni danni alla copertina, senza che l'integrità sia compromessa. La rilegatura può essere leggermente danneggiata, senza che l'integrità sia compromessa. Può avere scritte ai margini, sottolineature ed evidenziazioni di testo, ma nessuna pagina mancante né altri danni che potrebbero compromettere la leggibilità o la comprensibilità del testo. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore. Vedi tutte le definizioni delle condizioniviene aperta una nuova finestra o scheda
Note del venditore
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
0325003556
Subject Area
Mathematics, Education
Publication Name
Young Mathematicians at Work : Constructing Fractions, Decimals, and Percents
Publisher
Heinemann
Item Length
9.2 in
Subject
General, Teaching Methods & Materials / Mathematics, Teaching Methods & Materials / General, Arithmetic
Publication Year
2002
Series
Young Mathematicians at Work Ser.
Type
Study Guide
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Educational Level
High School, Elementary School
Author
Catherine Twomey Fosnot, Maarten Dolk
Item Weight
11.7 Oz
Item Width
7.5 in
Number of Pages
192 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
Heinemann
ISBN-10
0325003556
ISBN-13
9780325003559
eBay Product ID (ePID)
102890152

Product Key Features

Educational Level
High School, Elementary School
Number of Pages
192 Pages
Publication Name
Young Mathematicians at Work : Constructing Fractions, Decimals, and Percents
Language
English
Subject
General, Teaching Methods & Materials / Mathematics, Teaching Methods & Materials / General, Arithmetic
Publication Year
2002
Type
Study Guide
Subject Area
Mathematics, Education
Author
Catherine Twomey Fosnot, Maarten Dolk
Series
Young Mathematicians at Work Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
11.7 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Elementary/High School
LCCN
2002-022208
Grade From
Fifth Grade
Illustrated
Yes
Grade To
Eighth Grade
Table Of Content
1. "Mathematics" or "Mathematizing"? 2. The Landscape of Learning 3. Equivalence on the Horizon 4. Developing Part/Whole Big Ideas and Strategies 5. Developing Mathematical Models 6. Algorithms Versus Number Sense 7. Developing Efficient Computation with Minilessons 8. Assessment 9. Teachers as Mathematicians
Synopsis
In our efforts to reform mathematics education, we've learned a tremendous amount about young students' strategies and the ways they construct knowledge, without fully understanding how to support such development over time. The Dutch do. So, funded by the National Science Foundation and ExxonMobil, Mathematics in the City was begun, a collaborative inservice project that pooled the best thinking from both countries. In Young Mathematicians at Work , Catherine Fosnot and Maarten Dolk reveal what they learned after several years of intensive study in numerous urban classrooms. In this third volume in a series of three, Fosnot and Dolk focus on how children in grades 5-8 construct their knowledge of fractions, decimals, and percents. Their book: describes and illustrates what it means to do and learn mathematics. contrasts word problems with true problematic situations which support and enhance investigation and inquiry. provides strategies to help teachers turn their classrooms into math workshops. explores the cultural and historical development of fractions, decimals, and their equivalents and the ways in which children develop similar ideas and strategies. defines and gives examples of modeling, noting the importance of context. discusses calculation using number sense and the role of algorithms in computation instruction. describes how to strengthen performance and portfolio assessment. focuses on teachers as learners by encouraging them to see themselves as mathematicians., In our efforts to reform mathematics education, we've learned a tremendous amount about young students' strategies and the ways they construct knowledge, without fully understanding how to support such development over time. The Dutch do. So, funded by the National Science Foundation and ExxonMobil, Mathematics in the City was begun, a collaborative inservice project that pooled the best thinking from both countries. In "Young Mathematicians at Work," Catherine Fosnot and Maarten Dolk reveal what they learned after several years of intensive study in numerous urban classrooms.In this third volume in a series of three, Fosnot and Dolk focus on how children in grades 5-8 construct their knowledge of fractions, decimals, and percents. Their book: describes and illustrates what it means to do and learn mathematics. contrasts word problems with true problematic situations which support and enhance investigation and inquiry. provides strategies to help teachers turn their classrooms into math workshops. explores the cultural and historical development of fractions, decimals, and their equivalents and the ways in which children develop similar ideas and strategies. defines and gives examples of modeling, noting the importance of context. discusses calculation using number sense and the role of algorithms in computation instruction. describes how to strengthen performance and portfolio assessment. focuses on teachers as learners by encouraging them to see themselves as mathematicians., In this third volume in a series of three, Fosnot and Dolk focus on how children in grades 5-8 construct their knowledge of fractions, decimals, and percents.
LC Classification Number
QA137.F67 2002
ebay_catalog_id
4
Copyright Date
2002

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Mostra Informazioni di contatto
:liamEmoc.skoobtfirht@yabe.selas
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% di Feedback positivi
17,8 milioni oggetti venduti
In genere risponde entro 24 ore

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.9
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
5.0
Comunicazione
4.9
Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (5.226.927)

m***l (1562)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Great purchase from ThriftBooks, thank you!
y***e (5046)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
💗Love😍it!👍🏻Thank✨you!😎•-:¦:-•Fast⚡Mailing🚀I’m Stoked•-:¦:-•💖1👀⭐’s!
y***e (5046)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
💗Love😍it!👍🏻Thank✨you!😎•-:¦:-•Fast⚡Mailing🚀I’m Stoked•-:¦:-•💖1👀⭐’s!

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione