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Market Research: A Guide to Planning, Methodology and Evaluation, Jackson, Peter
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Buone condizioni
Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni alla copertina incluse alcune rigature, ma nessun foro o strappo. È possibile che la sovraccoperta per le copertine rigide non sia inclusa. La rilegatura presenta minimi segni di usura. La maggior parte delle pagine non è danneggiata e mostra una quantità minima di piegature o strappi, sottolineature di testo a matita, nessuna evidenziazione di testo né scritte ai margini. Non ci sono pagine mancanti. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore.
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Numero oggetto eBay:364131854489
Specifiche dell'oggetto
- Condizione
- Buone condizioni
- Note del venditore
- “Previous owners name inside the front page/cover”
- ISBN
- 9780749417857
- Publication Year
- 1996
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Market Research: a Guide to Planning, Methodology and Evaluation
- Item Height
- 234 mm
- Publisher
- Kogan Page LTD
- Item Width
- 152 mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 334 g
- Number of Pages
- 256 Pages
Informazioni su questo prodotto
Product Information
This is an introductory text suitable for the increasing number of students covering market research as part of a wider business course or as part of a marketing course. The book covers recent advances in market research practice and changes in the areas commonly included in research projects. The advances featured include on-line data access and software systems. All aspects of market research are covered.
Product Identifiers
Publisher
Kogan Page LTD
ISBN-13
9780749417857
eBay Product ID (ePID)
88194292
Product Key Features
Publication Name
Market Research: a Guide to Planning, Methodology and Evaluation
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
1996
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Width
152 mm
Item Weight
334 g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore
Informazioni sul venditore professionale
Revival Books Ltd
Revival Books
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Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
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- GB 901578627
Numero registro delle imprese:
- 07693718
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