|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition: Open...-

Testo originale
Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition: Open...
Condizione:
Nuovo
5 disponibili
Prezzo:
US $101,70
CircaEUR 94,06
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
Gratis Expedited Shipping from outside US. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: Bangkok, Thailandia
Consegna:
Consegna prevista tra il mar 18 giu e il mer 26 giu a 43230
Le date di consegna stimate - viene aperta una nuova finestra o scheda includono tempi di imballaggio, CAP di origine, CAP di destinazione e periodo di accettazione e dipendono dal servizio di spedizione selezionato e dalla ricezione del pagamentoricezione del pagamento - si apre in una nuova finestra o scheda. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. L'acquirente paga le spese di spedizione per la restituzione dell'oggetto. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:153620408129
Ultimo aggiornamento: 10 nov 2022 07:41:04 CETVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Nuovo: Libro nuovo, intatto e non letto, in perfette condizioni, senza pagine mancanti o ...
ISBN
9780857095954
EAN
9780857095954
Subject Area
Technology & Engineering, Business & Economics
Publication Name
Open Innovation in the Food and Beverage Industry
Item Length
9.2 in
Publisher
Elsevier Science & Technology
Subject
Food Science, Industries / Food Industry
Publication Year
2013
Series
Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1 in
Author
Marian Garcia Martinez
Item Width
6.1 in
Number of Pages
448 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

Food and beverage companies are increasingly choosing to enhance internal idea development by pursuing an 'open innovation' approach, allowing the additional exploitation of external ideas and paths to market. Drawing on a range of important case studies, Open innovation in the food and beverage industry investigates the challenges and opportunities afforded by the incorporation of open innovation into the food industry. Part one provides a comprehensive overview of the changing nature of innovation in the food and drink industry, acknowledging trends and considering the implications and impact of open innovation. Part two then reviews the role of partners and networks in open innovation, with collaboration, co-creation of value with consumers, the effectiveness of cluster organizations and the importance of network knowledge all discussed, before part three goes on to explore the establishment and varied management aspects of open innovation partnerships and networks. Finally, open-innovation tools, processes and managerial frameworks are the focus of part four, with discussion of the development, application and psychology of a range of initiatives. With its distinguished editor and international team of expert contributors, Open innovation in the food and beverage industry is a unique guide to the implementation and management of open innovation for all food industry professionals involved in management, research and product development, as well as academics with an interest in open innovation across all industries.

Product Identifiers

Publisher
Elsevier Science & Technology
ISBN-10
0857095951
ISBN-13
9780857095954
eBay Product ID (ePID)
128669974

Product Key Features

Author
Marian Garcia Martinez
Publication Name
Open Innovation in the Food and Beverage Industry
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Food Science, Industries / Food Industry
Publication Year
2013
Series
Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition Ser.
Type
Textbook
Subject Area
Technology & Engineering, Business & Economics
Number of Pages
448 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
1 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd9000.5.O64 2013
Reviews
"...many agricultural and applied economics practitioners will find this book's subject matter both interesting and timely...provides excellent insight into a body of literature about innovation and technology management."-- American Journal of Agricultural Economics , January 27, 2015
Copyright Date
2013
Target Audience
Scholarly & Professional

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

THAI BOOK WORLD
Thailand
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
MuayThai-Fighting

MuayThai-Fighting

98,6% di Feedback positivi
31 mila oggetti venduti

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.9
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
5.0
Comunicazione
5.0
Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (11.973)

c***c (410)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Quick delivery to uk
e***e (159)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Good prices
h***a (211)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Amazing seller, really good communication throughout, would definitely recommend to anyone how good the service was👍🏼

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione