|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

Comunicazione interpersonale: relazionarsi con gli altri-

Testo originale
Interpersonal Communication: Relating to Others
Testo originale
by Beebe, Steven A.; Beebe, Susan J.;... | PB | Good
Condizione:
Buone condizioni
Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ... Ulteriori informazioniinformazioni sulla condizione
Goditi i vantaggi. Spedizione e restituzioni gratuite.
Spedizione:
Gratis Economy Shipping. Vedi i dettagliper la spedizione
Oggetto che si trova a: Aurora, Illinois, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il ven 7 giu e il lun 10 giu a 43230
Le date di consegna stimate - viene aperta una nuova finestra o scheda includono tempi di imballaggio, CAP di origine, CAP di destinazione e periodo di accettazione e dipendono dal servizio di spedizione selezionato e dalla ricezione del pagamentoricezione del pagamento - si apre in una nuova finestra o scheda. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Il venditore paga le spese di spedizione per la restituzione. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
     

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. 

Informazioni sul venditore

Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:145587870025
Ultimo aggiornamento: 01 feb 2024 22:11:17 CETVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Buone condizioni
Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni alla copertina incluse alcune rigature, ma nessun foro o strappo. È possibile che la sovraccoperta per le copertine rigide non sia inclusa. La rilegatura presenta minimi segni di usura. La maggior parte delle pagine non è danneggiata e mostra una quantità minima di piegature o strappi, sottolineature di testo a matita, nessuna evidenziazione di testo né scritte ai margini. Non ci sono pagine mancanti. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore. Vedi tutte le definizioni delle condizioniviene aperta una nuova finestra o scheda
Note del venditore
“Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780205488797
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Publication Name
Interpersonal Communication : Relating to Others
Item Height
0.4in
Author
Steven A. Beebe, Susan J. Beebe, Mark V. Redmond
Item Length
10.1in
Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
Item Width
0.4in
Item Weight
27.2 Oz
Number of Pages
448 Pages

Informazioni su questo prodotto

Product Information

Interpersonal Communication offers a blend of theory and skills that the reader can use to become "other-oriented"-mindfully considerate of the thoughts, needs, and values of others. Fueled by the authors' conviction that "skills inform principles; principles inform skills," Interpersonal Communication: Relating to Others maintains a careful balance between theoretical and skills-oriented material. This book integrates a key emphasis on diversity with examples drawn from a variety of age and ethnic groups and special boxes that focus on gender and diversity issues. A chapter on intercultural communication supplements this integral material by relating it to the "other-oriented" approach.

Product Identifiers

Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
ISBN-10
020548879x
ISBN-13
9780205488797
eBay Product ID (ePID)
20038306974

Product Key Features

Author
Steven A. Beebe, Susan J. Beebe, Mark V. Redmond
Publication Name
Interpersonal Communication : Relating to Others
Format
Perfect
Language
English
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
448 Pages

Dimensions

Item Length
10.1in
Item Height
0.4in
Item Width
0.4in
Item Weight
27.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Bf637.C45
Edition Number
5
Table of Content
I. INTERPERSONAL COMMUNICATION FOUNDATIONS. 1. Introduction to Interpersonal Communication. Defining Interpersonal Communication. The Importance of Interpersonal Communication to Our Lives. An Evolving Model for Human and Interpersonal Communication. Mediated Interpersonal Communication: Relating to Others Online. Principles of Interpersonal Communication. Interpersonal Communication Myths. How to Improve Your Own Interpersonal Communication Competence. 2. Interpersonal Communication and Self. Self Concept: Who Are You? Self-Esteem: Your Self Worth. How to Improve Your Self Esteem. How Self-Concept and Self-Esteem Affect Interpersonal Communication and Relationships. Self Disclosure: Connecting Self to Others Through Talk. Characteristics of Self-Disclosure. 3. Interpersonal Communication and Perception. Understanding Interpersonal Perception. Perceiving Others. Barriers to Accurate Interpersonal Perception. Improving Your Perception Skills. 4. Interpersonal Communication and Cultural Diversity: Adapting to Others. The Nature of Culture. Understanding Diversity: Describing Our Differences Understanding Culture: Describing Our Mental Software Barriers to Effective Intercultural Communication. Improving Intercultural Competence. II. INTERPERSONAL COMMUNICATION SKILLS. 5. Listening and Responding Skills. Listening Defined. Listening Styles. Listening Barriers. Improving Listening, Comprehension, and Responding Skills. Responding to Confirm or Disconfirm Others. Improving Empathic Listening and Responding Skills. Improving Critical Listening and Responding Skills. Improving Your Responding Skills. 6. Verbal Communication Skills. Understanding How Words Work. Recognizing the Power of Words. Avoiding Word Barriers. Using Words to Establish Supportive Relationships. Using Words to Be Appropriately Assertive. 7. Nonverbal Communication Skills. Why Learn about Nonverbal Communication? The Challenge of Interpreting Nonverbal Messages. Nonverbal Communication Codes. Interpreting Nonverbal Communication. Improving Your Ability to Interpret Nonverbal Messages. 8. Conflict Management Skills. What Is Conflict? Myths about Conflict. Types of Conflict. Conflict as a Process. Conflict Management Styles. Negotiation Strategies Conflict Management Skills. III. INTERPERSONAL COMMUNICATION RELATIONSHIPS. 9. Understanding Interpersonal Relationships. Interpersonal Relationship Defined. Genesis of Interpersonal Relationships: Attraction Influence in Interpersonal Relationships: Power Relationships with Friends, Lovers, and Family. 10. Developing Interpersonal Relationships. Stages of Interpersonal Relationships. Theories of Interpersonal Relationship Development. Strategies and Skills for Developing Interpersonal Relationships. 11. Managing Relationship Challenges. Relationship Challenges. The Dark Side of Interpersonal Communication and Relationships. De-Escalation and Termination of Relationships. 12. Interpersonal Relationships at Home, Through Computer-Mediated Communication, and at Work. Interpersonal Relationships at Home. Interpersonal Communication and Computer-Mediated Communication. Interpersonal Relationships at Work.
Copyright Date
2008
Target Audience
College Audience
Topic
Communication Studies, Theater / General, Body Language & Nonverbal Communication, Interpersonal Relations
Lccn
2006-052638
Dewey Decimal
153.6
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Psychology, Language Arts & Disciplines, Social Science, Performing Arts

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Mostra Informazioni di contatto
:liamEmoc.skoobtfirht@yabe.selas
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% di Feedback positivi
17,7 milioni oggetti venduti
In genere risponde entro 24 ore

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi

Descrizione
4.9
Spese spedizione
5.0
Tempi spedizione
5.0
Comunicazione
4.9
Registrato come venditore professionale

Feedback del venditore (5.204.774)

a***0 (415)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Item exactly as described in listing. Quick efficient service. Excellent communication skills.
r***p (62)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Good easy transaction
e***a (1418)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
thankas

Valutazioni e recensioni del prodotto

Ancora nessun punteggio o recensione