Foto 1 di 1
![Apprendimento multimediale di Mayer, Richard E. - Foto 1 di 1](https://i.ebayimg.com/images/g/RkcAAOSw-jxZdFgE/s-l500.jpg)
Apprendimento multimediale di Mayer, Richard E.-
Condizione:
“Former library book; Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ”... Ulteriori informazioniinformazioni sulla condizione
Spedizione:
Oggetto che si trova a: Aurora, Illinois, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il ven 28 giu e il lun 1 lug a 43230
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Il venditore paga le spese di spedizione per la restituzione. Vedi i dettagli- per maggiori informazioni sulle restituzioni
Pagamenti:
Fai shopping in tutta sicurezza
Informazioni sul venditore
- 99% di Feedback positivi
Registrato come venditore professionale
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:145186110270
Specifiche dell'oggetto
- Condizione
- Accettabile
- Note del venditore
- Binding
- Paperback
- Weight
- 2 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- Yes
- ISBN
- 9780521787499
- Subject Area
- Computers, Psychology
- Publication Name
- Multimedia Learning
- Publisher
- Cambridge University Press
- Item Length
- 9.1 in
- Subject
- General, Interactive & Multimedia
- Publication Year
- 2001
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.7 in
- Item Weight
- 13.3 Oz
- Item Width
- 6.1 in
- Number of Pages
- 222 Pages
Informazioni su questo prodotto
Product Information
For hundreds of years verbal messages - such as lectures and printed lessons - have been the primary means of explaining ideas to learners. In Multimedia Learning Richard Mayer explores ways of going beyond the purely verbal by combining words and pictures for effective teaching. Multimedia encyclopedias have become the latest addition to students' reference tools, and the world wide web is full of messages that combine words and pictures. Do these forms of presentation help learners? If so, what is the best way to design multimedia messages for optimal learning? Drawing upon 10 years of research, the author provides seven principles for the design of multimedia messages and a cognitive theory of multimedia learning. In short, this book summarizes research aimed at realizing the promise of multimedia learning - that is, the potential of using words and pictures together to promote human understanding.
Product Identifiers
Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
0521787491
ISBN-13
9780521787499
eBay Product ID (ePID)
2600028
Product Key Features
Number of Pages
222 Pages
Language
English
Publication Name
Multimedia Learning
Publication Year
2001
Subject
General, Interactive & Multimedia
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Psychology
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
13.3 Oz
Item Length
9.1 in
Item Width
6.1 in
Additional Product Features
LCCN
00-041421
Dewey Edition
22
Reviews
"Written and admirable clarity...Helps to clarify a complex subject and to correct some frequent misconceptions about learning with new media. It is excellent in terms of its comprehensibility to readers of many different backgrounds. As a consequence, it should both help practitioners develop a more differentiated view of learning from multimedia and stimulate further discussions among scientists in the field." Contemporary Psychology, "[T]his book should be read by all students of multimedia learning." Imagination, Cognition and Personality, "well-organized chapters...Well-written and informative, the volume provides specific information for improving multimedia presentaions. Recommended for upper-division undergraduates and above." CHOICE Jan 2002
Target Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.33/467
Lc Classification Number
Lb1028.5 .M36 2001
Table of Content
1. The promise of multimedia learning; 2. Multimedia instructional messages; 3. A cognitive theory of multimedia learning; 4. Multimedia principle; 5. Spatial contiguity principle; 6. Temporal contiguity principle; 7. Coherence principle; 8. Modality principle; 9. Redundancy principle; 10. Individual differences principle; 11. Principles of multimedia design.
Copyright Date
2001
Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore
Informazioni sul venditore professionale
Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione Europea.
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:145186110270
Spedizione e imballaggio
Luogo in cui si trova l'oggetto:
Aurora, Illinois, Stati Uniti
Destinazione:
Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola, Anguilla, Antigua e Barbuda, Antille olandesi, Arabia Saudita, Argentina, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Bahamas, Bahrain, Bangladesh, Belgio, Belize, Benin, Bermuda, Bhutan, Bielorussia, Bolivia, Bosnia-Erzegovina, Botswana, Brasile, Brunei Darussalam, Bulgaria, Burkina Faso, Burundi, Cambogia, Camerun, Canada, Capo Verde, Isole, Ciad, Cile, Cina, Cipro, Città del Vaticano, Colombia, Comore, Corea del Sud, Costa Rica, Costa d'Avorio, Danimarca, Dominica, Ecuador, Egitto, El Salvador, Emirati Arabi Uniti, Eritrea, Estonia, Etiopia, Falkland, Isole (Malvine), Fiji, Filippine, Finlandia, Francia, Gambia, Georgia, Germania, Ghana, Giamaica, Giappone, Gibilterra, Gibuti, Giordania, Grecia, Grenada, Groenlandia, Guam, Guatemala, Guernsey, Guiana, Guinea, Guinea Equatoriale, Guinea-Bissau, Haiti, Honduras, Hong Kong, India, Indonesia, Iraq, Irlanda, Islanda, Isole Cayman, Isole Cook, Isole Marshall, Isole Salomone, Isole Vergini Americane, Isole Vergini Britanniche, Israele, Italia, Jersey, Kazakhstan, Kenya, Kiribati, Kuwait, Kyrgyzstan, Laos, Lesotho, Lettonia, Libano, Liberia, Liechtenstein, Lituania, Lussemburgo, Macau, Macedonia, Madagascar, Malawi, Malaysia, Maldive, Mali, Malta, Marocco, Mauritania, Mauritius, Mayotte, Messico, Micronesia, Moldavia, Monaco, Mongolia, Montenegro, Montserrat, Mozambico, Namibia, Nauru, Nepal, Nicaragua, Niger, Nigeria, Niue, Norvegia, Nuova Zelanda, Oman, Paesi Bassi, Pakistan, Palau, Panama, Papua Nuova Guinea, Paraguay, Perù, Polonia, Porto Rico, Portogallo, Qatar, Regno Unito, Repubblica Ceca, Repubblica Centrafricana, Repubblica Dominicana, Repubblica del Congo, Repubblica del Gabon, Repubblica dell'Azerbaigian, Repubblica democratica del Congo, Repubblica di Croazia, Romania, Ruanda, Sahara Occidentale, Saint Kitts e Nevis, Saint Pierre e Miquelon, Saint Vincent e Grenadine, Samoa americane, Samoa occidentali, San Marino, Sant'Elena, Santa Lucia, Senegal, Serbia, Seychelles, Sierra Leone, Singapore, Slovacchia, Slovenia, Somalia, Spagna, Sri Lanka, Sud Africa, Suriname, Svalbard e Jan Mayen, Svezia, Svizzera, Swaziland, Taiwan, Tajikistan, Tanzania, Thailandia, Togo, Tonga, Trinidad e Tobago, Tunisia, Turchia, Turkmenistan, Turks e Caicos, Isole, Tutto il mondo, Tuvalu, Uganda, Ungheria, Uruguay, Uzbekistan, Vanuatu, Vietnam, Wallis e Futuna, Yemen, Zambia, Zimbabwe
Paesi in cui non si effettua la spedizione:
Barbados, Federazione Russa, Guadalupa, Guyana francese, Libia, Martinica, Nuova Caledonia, Polinesia francese, Riunione, Ucraina, Venezuela
Spedizione e imballaggio | A | Servizio | Consegna*Vedi le note di consegna |
---|---|---|---|
Spedizione gratuita | Stati Uniti | Economy Shipping | Consegna prevista tra il ven 28 giu e il lun 1 lug a 43230 |
US $15,99 (circa EUR 14,90) | Stati Uniti | Expedited Shipping | Consegna prevista tra il gio 27 giu e il ven 28 giu a 43230 |
Tempi di imballaggio |
---|
La spedizione di solito viene effettuata entro 1 giorno lavorativo dalla ricezione del pagamento. |
Imposte |
---|
Il venditore addebita l'imposta sulla vendita in |
Imposte sulle vendite per oggetto num. 145186110270
Imposte sulle vendite per oggetto num. 145186110270
Il venditore riscuote l'imposta sulle vendite per gli oggetti spediti ai seguenti Stati:
Stato | Aliquota dell'imposta sulla vendita |
---|---|
Missouri (MO) | 8.238% |
Regole sulle restituzioni
Dopo aver ricevuto l'oggetto, contatta il venditore entro | Modalità di rimborso | Spese di restituzione |
---|---|---|
30 giorni | Rimborso in contanti | Il venditore paga le spese di spedizione per la restituzione |
Clicca quiqui per ulteriori dettagli sulle Restituzioni. Per le transazioni idonee, sei coperto dal programma Garanzia cliente eBay se ricevi un oggetto non conforme alla descrizione.
Le spese di spedizione per la restituzione sono a carico del venditore.
Informazioni sulla restituzione |
---|
Restituzioni accettate |
Dettagli di pagamento
Metodi di pagamento
Nota: nella procedura di pagamento potrebbero non essere disponibili alcuni metodi di pagamento a causa della valutazione del rischio dell'acquirente.
Registrato come venditore professionale
Feedback del venditore (5.227.626)
g***a (5)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Excellent
k***w (341)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Arrived quickly and in condition described. Good add to library. Will buy again from this buyer.
c***n (1512)- Feedback lasciato dall'acquirente.
Mese scorso
Acquisto verificato
Super good