The seller in the shipping notes says they ship 10 days after payment. OK, that's fine. I wait 10 days and I don't receive a trace or any message from the seller. I write to him and he replies that the item was lost on arrival at his warehouse. If I want, I can ask for a refund, which I obviously do and I must say it happens via PayPal on the same day. Now I say, couldn't you have let me know earlier? Or just get in touch without waiting for me to write to you? Lack of transparency in communicat
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Venditore serio e affidabile, mi ha rimborsato dopo che l'oggetto in questione era stato smarrito dal corriere.
p***s (0)- Feedback left by buyer.
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Non ho ricevuto l’ordine e non so neanche se la spedizione è partita. Ho contattato il venditore diversi giorni fa e non ho ricevuto risposta, e adesso devo ancora aspettare altri 5 giorni per richiedere il rimborso. Quasi un mese ad aspettare per niente
e***f (147)- Feedback left by buyer.
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Non ho nemmeno ricevuto l oggetto il venditore è introvabile dopo varie sollecitazioni per risolvere la situazione, neppure per il rimborso si è fatto sentire. Da evitare fare affari con lui . Dovrebbero bandirlo da ebay
e***a (50)- Feedback left by buyer.
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Great seller, fast shipping.
6***k (4626)- Feedback left by buyer.
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Bad transaction. Item not received due to an error in the transmission address. Ebay inefficient in judging facts. Non-refunded.