Lifestyle Brands : A Guide to Aspirational Marketing by Antonio Marazza and Stefania Saviolo (2012, Hardcover)

loveourprices2 (119493)
95,5% di feedback positivi
Prezzo:
GBP 57,09
CircaEUR 65,82
+ 11,11 di spese di spedizione
Consegna prevista mar 26 ago - lun 8 set
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico dell'acquirente..
Condizione:
Nuovo
What do brands like Apple, Diesel, Abercrombie & Fitch and Virgin have in common and what differentiates them from other brands? These brands are able to maintain a relationship with their clients that goes beyond brand loyalty. This gives a complete analysis of Lifestyle Brands, that inspire, guide and motivate beyond product benefits alone. Stefania Saviolo and Antonio Marazza

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

PublisherPalgrave Macmillan The Limited
ISBN-101137285923
ISBN-139781137285928
eBay Product ID (ePID)128839910

Product Key Features

Number of PagesXiv, 141 Pages
LanguageEnglish
Publication NameLifestyle Brands : a Guide to Aspirational Marketing
SubjectMarketing / General, Consumer Guides, Customer Relations, International / General, Strategic Planning
Publication Year2012
TypeNot Available
Subject AreaReference, Business & Economics
AuthorAntonio Marazza, Stefania Saviolo
FormatHardcover

Dimensions

Item Height0.3 in
Item Weight127.4 oz.
Item Length9.3 in
Item Width6.5 in

Tutte le inserzioni per questo prodotto

Compralo Subito
Qualsiasi condizione
Nuovo
Usato
Nessun punteggio o recensione