Loose-Leaf Edition Understanding Business by William G. Nickels, Jim McHugh and

Dat Co
(31)
Venditore privatoRegistrato come venditore privato
Non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Ulteriori informazioni
US $80,00
CircaEUR 69,49
o Proposta d'acquisto
Condizione:
Come Nuovo
Spedizione:
US $19,15 (circa EUR 16,63) USPS Ground Advantage®.
Oggetto che si trova a: Milton, Florida, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il ven 28 nov e il mer 3 dic a 94104
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni non accettate.
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:335889549130

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Come Nuovo: Libro che sembra nuovo anche se è già stato letto. La copertina non presenta segni di ...
Features
Loose-Leaf
ISBN
9781264249497
Categoria

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1264249497
ISBN-13
9781264249497
eBay Product ID (ePID)
28050098102

Product Key Features

Number of Pages
736 Pages
Publication Name
Loose-Leaf Edition Understanding Business
Language
English
Publication Year
2021
Subject
General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
William G. Nickels, Jim Mchugh, Susan Mchugh
Format
Ringbound

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
44.3 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.8 in

Additional Product Features

Edition Number
13
Intended Audience
College Audience
Grade From
College Freshman
Grade To
College Graduate Student
Table Of Content
CHAPTER 1: Taking Risks and Making Profits within the Dynamic Business Environment CHAPTER 2: Understanding Economics and How It Affects Business CHAPTER 3: Doing Business in Global Markets CHAPTER 4: Demanding Ethical and Socially Responsible Behavior CHAPTER 5: How to Form a Business CHAPTER 6: Entrepreneurship and Starting a Small Business CHAPTER 7: Management and Leadership CHAPTER 8: Structuring Organizations for Today's Challenges CHAPTER 9: Production and Operations Management CHAPTER 10: Motivating Employees CHAPTER 11: Human Resource Management: Finding and Keeping the Best Employees CHAPTER 12: Dealing with Employee-Management Issues CHAPTER 13: Marketing: Helping Buyers Buy CHAPTER 14: Developing and Pricing Goods and Services CHAPTER 15: Distributing Products CHAPTER 16: Using Effective Promotions CHAPTER 17: Understanding Accounting and Financial Information CHAPTER 18: Financial Management CHAPTER 19: Using Securities Markets for Financing and Investing Opportunities CHAPTER 20: Money, Financial Institutions, and the Federal Reserve BONUS CHAPTERS A (Online Only): Working within the Legal Environment B (Online Only): Using Technology to Manage Information C (Online Only): Managing Risk D (Online Only): Managing Personal Finances and Investing
Synopsis
The experienced author team, alongside the long-tenured McGraw Hill product team have created a market-leading product that meets the needs of nearly all classrooms, no matter the size, teaching modality or learning objectives. The content is unmatched in depth, breadth, currency, and relevancy, and is presented in an extremely readable format for students with all learning styles. A wealth of technology solutions engages students, enriches learning, furthers understanding, and simplifies instructors' assessment processes. Course supplements tightly align with chapter concepts and to enhance retention, making instructors of all experience levels Grade-A rockstars. Unparalleled support from our Digital Faculty Consultants, Student Ambassadors, Implementation, Sales and Product Teams, all help to ensure both instructors and students benefit from the full experience of what is now the Gold Standard in Introduction to Business classes.

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni su questo venditore

Dat Co

83,3% di Feedback positivi82 oggetti venduti

Su eBay da ago 2020
Registrato come venditore privatoPertanto non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Scopri di piùScopri di più
We are a small family business that provides goods to our customers at a lower than new cost. Some of our items are new in the box. We specialize in vintage, antique, hard to fin items as well as ...
Mostra altro

Feedback sul venditore (33)

Tutti i punteggiselected
Positivo
Neutro
Negativo
  • a***a (14)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Più di un anno fa
    Acquisto verificato
    Highly recommended: attentive seller, responds promptly; fast delivery, very well packaged, product exceeded expectations
  • s***k (139)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimo anno
    Acquisto verificato
    Absolutely wonderful seller. Fast shipping. Item was as described. So excited to have this vintage tin to store baked goods in!
  • a***2 (468)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Più di un anno fa
    Acquisto verificato
    Fast shipper excellent packing, Item is as exactly described. Would recommend this seller.. A+ A+ A+ A+