Theorizing Education Ser.: Making a Difference in Theory : The Theory...

GlacierTrails
(68)
Registrato come venditore privato
Non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Ulteriori informazioni
US $34,23
CircaEUR 29,46
o Proposta d'acquisto
Condizione:
Buone condizioni
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
US $5,22 (circa EUR 4,49) USPS Media MailTM.
Oggetto che si trova a: Brooklyn, New York, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il gio 20 nov e il mar 25 nov a 94104
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 14 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico dell'acquirente..
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:335855370051

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Buone condizioni: Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni ...
ISBN
9781138907904
Categoria

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
1138907901
ISBN-13
9781138907904
eBay Product ID (ePID)
208738136

Product Key Features

Number of Pages
232 Pages
Publication Name
Making a Difference in Theory : The Theory Question in Education and the Education Question in Theory
Language
English
Publication Year
2015
Subject
General, Research, Philosophy, Theory & Social Aspects
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Julie Allan
Series
Theorizing Education Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
12 Oz
Item Length
6.1 in
Item Width
9.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
370.72
Table Of Content
Part I: The Contextual Presence of Theory The Empirical and the Political 'Fact' of Theory in the Social and Educational Sciences Thomas S. Popkewitz. Challenges of Educational Theory in the Age of Knowledge Capitalism Lisbeth Lundahl. Between Universally Claimed Theory and Common Understanding: Theoretical Knowledge in Education Daniel Tröhler. The Changing Field of Educational Studies and the Task of Theorising Education Joannes BellmannPart II: The Practice of Doing Theory Theories have Consequences, Don't They? On the Moral Nature of Educational Theory and Research Deborah Gallagher.Bildung and Educational Language: Talking of 'the Self' in Anglo-American Education Norm Friesen. On the Theoretical Limits of Education Alexander M. SidorkinPart III: Refractions on and Agendas for Theory Educational Theory and the Practice of Critique Robin Usherand Anna Anderson. The Excess of Theory: On the Functions of Educational Theory in Apparent Reality Tomasz Szkudlarek. Speaking Educationally about Teacher Education Anne M. Phelan. Teaching Theories Lynn Fendler. Towards an Agenda for Theoretical Interventions in Education Julie Allan, Richard Edwards and Gert Biesta.
Synopsis
Making a Difference in Theory brings together original work from an international group of authors on the roles of theory in educational research and practice. The book discusses the different roles theory plays, can play and should play, both from a historical perspective and in light of contemporary discussions and developments. Particular attention is paid to the question of whether there are or should be distinctively educational forms of theory and theorising. The double engagement with the theory question in education and the education question in theory and theorising provides original insights in what theory does, might do or should do in educational research and practice. With contributions from internationally renowned authors in the field of educational theory, research and practice, the book will be of value to academics, researchers and postgraduate students in education., This edited collection focuses on the contextual presence of theory, the practices of doing theory, and refractions on and agendas for theory respectively. The contributors to the first volume from around the world reflect a range of perspectives and positions in the debate about the purpose and value of educational theory.
LC Classification Number
LB1028

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni su questo venditore

GlacierTrails

100% di Feedback positivi167 oggetti venduti

Su eBay da nov 2020
In genere risponde entro 24 ore
Registrato come venditore privatoPertanto non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Scopri di piùScopri di più

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi
Descrizione
4.9
Spese spedizione
4.8
Tempi di spedizione
5.0
Comunicazione
5.0

Feedback sul venditore (51)

Tutti i punteggiselected
Positivo
Neutro
Negativo