Foto 1 di 1

Galleria
Foto 1 di 1

Social Beings: Core Motives in Social Psychology 4e - Paperback - GOOD
US $37,80
CircaEUR 32,70
Prezzo iniziale: US $42,00 (10% di sconto)
Condizione:
“Great condition”
Come Nuovo
Libro che sembra nuovo anche se è già stato letto. La copertina non presenta segni di usura visibili ed è inclusa la sovraccoperta(se applicabile) per le copertine rigide. Nessuna pagina mancante o danneggiata, piegata o strappata, nessuna sottolineatura/evidenziazione di testo né scritte ai margini. Potrebbe presentare minimi segni identificativi sulla copertina interna. Mostra piccolissimi segni di usura. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Spedizione:
Gratis Standard Shipping.
Oggetto che si trova a: Carver, Minnesota, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il sab 21 giu e il mer 25 giu a 94104
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico dell'acquirente..
Pagamenti:
Fai shopping in tutta sicurezza
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:326088957961
Specifiche dell'oggetto
- Condizione
- Come Nuovo
- Note del venditore
- “Great condition”
- MPN
- Does not apply
- ISBN
- 9781119492733
Informazioni su questo prodotto
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1119492734
ISBN-13
9781119492733
eBay Product ID (ePID)
25038771283
Product Key Features
Number of Pages
592 Pages
Publication Name
Social Beings : Core Motives in Social Psychology
Language
English
Subject
Social Psychology, Motivational & Inspirational
Publication Year
2018
Type
Textbook
Subject Area
Self-Help, Psychology
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
1.1 in
Item Weight
37.7 Oz
Item Length
9.9 in
Item Width
8 in
Additional Product Features
Edition Number
4
Intended Audience
College Audience
LCCN
2018-014796
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
302
Table Of Content
1 INTRODUCTION: ADAPTIVE MOTIVES FOR SOCIAL SITUATIONS, VIA CULTURES AND BRAINS 2 SCIENTIFIC METHODS FOR STUDYING PEOPLE IN INTERACTION 3 ORDINARY PERSONOLOGY: FIGURING OUT WHY PEOPLE DO WHAT THEY DO 4 SOCIAL COGNITION: MAKING SENSE OF OTHERS 5 THE SELF: SOCIAL TO THE CORE 6 ATTITUDES AND PERSUASION: CHANGING HEARTS AND MINDS 7 ATTRACTION: INITIATING ROMANCE, FRIENDSHIP, AND OTHER RELATIONSHIPS 8 CLOSE RELATIONSHIPS: PASSION, INTERDEPENDENCE, COMMITMENT, AND INTIMACY 9 HELPING: PROSOCIAL BEHAVIOR 10 AGGRESSION: ANTISOCIAL BEHAVIOR 11 STEREOTYPING, PREJUDICE, AND DISCRIMINATION: SOCIAL BIASES 12 SMALL GROUPS: ONGOING INTERACTIONS 389 13 SOCIAL INFLUENCE: DOING WHAT OTHERS DO AND SAY 428 14 CONCLUSION: SOCIAL BEINGS 450
Synopsis
It is a nearly universal truth that people need people; humans have adapted to life with other humans, and the interactions and relationships that result are the most relevant adaptation environment. This book explores the core motives and goals that shape these interactions with others, with the self, and collectively as a group; in other words, "Why do people do what they do?" A brief overview of the field's unifying themes--belonging, understanding, controlling, enhancing self, and trusting--gives way to a detailed exploration of the human condition as well as the techniques used to study and understand it. By delving into the motivations behind attraction, helping, bias, persuasion, aggression, and more, this book helps students grasp the complex interplay of internal and external cues and influences that inform every interaction. An emphasis on real-world applications relates social psychology principles to everyday life, and this latest revision has been updated with the most recent research and trends to provide an accurate picture of the state of the field. Blending traditional topics with new developments in an informal, readable style makes this the ideal text to ignite students' deeper interest and full engagement with social psychology concepts.
LC Classification Number
HM1033.F57 2018
Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore
Informazioni su questo venditore
bfcondor
100% di Feedback positivi•4,4 mila oggetti venduti
Registrato come venditore privatoPertanto non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Scopri di piùScopri di più
Feedback sul venditore (2.071)
- u***h (1175)- Feedback lasciato dall'acquirente.Mese scorsoAcquisto verificatoaccurately described, quick to ship, would have rather had this packaged in a box than a bubble-wrap envelope
- t***d (548)- Feedback lasciato dall'acquirente.Ultimi 6 mesiAcquisto verificatoAccurate description, great packing job, super quick shipping. A+ eBay seller.
- i***_ (495)- Feedback lasciato dall'acquirente.Mese scorsoAcquisto verificatoArrived quickly and as described
Vedi altro:
- Narrativa per bambini e ragazzi di scienze sociali,
- Saggistica per bambini e ragazzi di scienze sociali,
- Libri di testo, tema scienze sociali,
- Narrativa per bambini e ragazzi Scienze sociali in inglese,
- Saggistica per bambini e ragazzi Scienze sociali in inglese,
- Libri e riviste blu per bambini e ragazzi, di scienze sociali,
- Libri e riviste per bambini e ragazzi Scienze sociali in inglese,
- Narrativa per bambini e ragazzi Scienze sociali, tema libri,
- Saggistica per bambini e ragazzi Scienze sociali, tema libri,
- Libri e riviste per bambini e ragazzi Scienze sociali, tema libri