Foto 1 di 1

Galleria
Foto 1 di 1

Ne hai uno da vendere?
Thanks for Coming in Today: Creating a Culture Where Employees Thrive & Customer
US $14,25
CircaEUR 12,18
Condizione:
Buone condizioni
Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni alla copertina incluse alcune rigature, ma nessun foro o strappo. È possibile che la sovraccoperta per le copertine rigide non sia inclusa. La rilegatura presenta minimi segni di usura. La maggior parte delle pagine non è danneggiata e mostra una quantità minima di piegature o strappi, sottolineature di testo a matita, nessuna evidenziazione di testo né scritte ai margini. Non ci sono pagine mancanti. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Spedizione:
Gratis Standard Shipping.
Oggetto che si trova a: Sparks, Nevada, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il ven 3 ott e il ven 10 ott a 94104
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico dell'acquirente..
Pagamenti:
Fai shopping in tutta sicurezza
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:286253924412
Specifiche dell'oggetto
- Condizione
- Publication Date
- 2018-11-16
- Pages
- 156
- ISBN
- 9781544512075
Informazioni su questo prodotto
Product Identifiers
Publisher
Lioncrest Publishing
ISBN-10
1544512074
ISBN-13
9781544512075
eBay Product ID (ePID)
2309649791
Product Key Features
Book Title
Thanks for Coming in Today : Creating a Culture Where Employees Thrive & Customer Service Is Alive
Number of Pages
156 Pages
Language
English
Topic
Customer Relations, Workplace Culture
Publication Year
2018
Genre
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.4 in
Item Weight
7.3 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Synopsis
By providing your customers and guests with an unforgettable experience, your business can build customer loyalty and gain an edge over your competition. But what most managers forget is that great customer service starts with happy employees. To take your organization to the next level, you need to work from the inside out. In Thanks for Coming In Today, Charles Ryan Minton, president of CRM Hospitality and Consulting, shows you how to build and retain an all-star customer service team by establishing an environment in which employees can thrive. He explains how to empower your staff so that they can turn complaints into kudos, identify potential problems before they occur, and make even the minutest detail of a patron
Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore
Informazioni sul venditore professionale
Informazioni su questo venditore
AlibrisBooks
98,8% di Feedback positivi•2,0 milioni oggetti venduti
Registrato come venditore professionale
Feedback sul venditore (528.797)
- e***n (390)- Feedback lasciato dall'acquirente.Ultimi 6 mesiAcquisto verificatoGreat transaction, exactly as described, packed well, and promptly shipped on August 6th. Unfortunately the U.S. Postal Service took 23 calendar days to deliver the book. It was shipped from Pennsylvania, to Atlanta, past Alabama to Texas, enjoyed several days in Texas, then to Minneapolis, Jacksonville, Florida, back to Atlanta, finally to Birmingham, and Huntsville. The seller was very responsive and I decided it was interesting to see if/how the book would arrive. Thanks, Joe
- 0***g (380)- Feedback lasciato dall'acquirente.Mese scorsoAcquisto verificatoExcellent purchase. Was able to get all three items from the one seller. Seller was able to bundle all three items together into one package. Items as described and arrived in perfect condition. Good communication around shipping and tracking as items delayed and not able to be delivered by original estimate. Thanks to shipping updates I was able to track the items arriving before the extended delivery time. Thank you for making these items available on EBay.
- m***m (2351)- Feedback lasciato dall'acquirente.Ultimi 6 mesiAcquisto verificatoI’m thrilled with my recent purchase . The website was user-friendly, and the product descriptions were accurate. Customer service was prompt and helpful, answering all my questions. My order arrived quickly, well-packaged, and the product exceeded my expectations in quality. I’m impressed with the attention to detail and the overall experience. I’ll definitely shop here again and highly recommend from this seller to others. Thank you for a fantastic experience!Tobin's Spirit Guide: Official Ghostbusters Edition by Erik Burnham: Used (N° 404302598631)
Vedi altro:
- Libri e riviste di saggistica arte e cultura,
- Libri e riviste di saggistica arte e cultura da Europa,
- Libri e riviste di saggistica arte e cultura da Italia,
- Libri e riviste di saggistica arte e cultura in italiano,
- Libri e riviste di saggistica adulti arte e cultura,
- Libri e riviste di saggistica prima edizione arte e cultura,
- Libri e riviste di saggistica copertine rigide arte e cultura