Foto 1 di 1

Galleria
Foto 1 di 1

Ne hai uno da vendere?
Assessing Students with Special Needs by McLoughlin and Kritikos
US $10,48
CircaEUR 9,08
Condizione:
“Satisfaction Guaranteed! 100% Money Back Guarantee.Book is in typical used-Good Condition. Will show ”... Maggiori informazioniinformazioni sulla condizione
Buone condizioni
Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni alla copertina incluse alcune rigature, ma nessun foro o strappo. È possibile che la sovraccoperta per le copertine rigide non sia inclusa. La rilegatura presenta minimi segni di usura. La maggior parte delle pagine non è danneggiata e mostra una quantità minima di piegature o strappi, sottolineature di testo a matita, nessuna evidenziazione di testo né scritte ai margini. Non ci sono pagine mancanti. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Spedizione:
US $3,97 (circa EUR 3,44) USPS Media MailTM.
Oggetto che si trova a: Multiple Locations, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il sab 2 ago e il ven 8 ago a 94104
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico del venditore.
Pagamenti:
Fai shopping in tutta sicurezza
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:285393442919
Specifiche dell'oggetto
- Condizione
- Buone condizioni
- Note del venditore
- Updated ISBN2
- 9780134575704
- Updated ISBN1
- 9780134254609
- Book Title
- Assessing Students with Special Needs by McLoughlin and Kritikos
- Artist
- McLoughlin, James A.; Lewis, Rena B.
- Features
- Updated ISBN2 9780134575704
- ISBN
- 9780131961913
Informazioni su questo prodotto
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0131961918
ISBN-13
9780131961913
eBay Product ID (ePID)
57085839
Product Key Features
Number of Pages
648 Pages
Language
English
Publication Name
Assessing Students with Special Needs
Subject
Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, Special Education / General, Testing & Measurement
Publication Year
2007
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.5 in
Item Weight
53.6 Oz
Item Length
10.1 in
Item Width
8.3 in
Additional Product Features
Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2007-030524
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.9
Table Of Content
PART I. INTRODUCTION TO SPECIAL EDUCATION ASSESSMENT. 1. Special Education Assessment. 2. The Assessment Process. PART II: ASSESSMENT SKILLS FOR SPECIAL EDUCATORS. 3. Selection of Assessment Tools. 4. Standardized Tests. 5. Informal Assessment. 6. Curriculum-Based Classroom Assessment Techniques. PART III: ASSESSMENT OF GENERAL PERFORMANCE AREAS. 7. School Performance. 8. Learning Aptitude. 9. Specific Learning Abilities and Strategies. 10. Classroom Behavior. PART IV: ASSESSMENT OF ACADEMIC AREAS. 11. Reading. 12. Mathematics. 13. Written Language. 14. Oral Language and Bilingual Assessment. PART V: SPECIAL CONSIDERATIONS. 15. Parent and Family Involvement, Eleanor W. Lynch. 16. Early Childhood Assessment, Laura J. Hall. 17. Assessment for Transition Education and Planning, John R. Johnson. Answers to Review Questions. Glossary. References. Author Index. Subject Index.
Synopsis
This comprehensive text for future teachers of learners with disabilities is grounded in the idea that assessment is at the center of all good teaching. Its hallmarks are its accessibility, balanced coverage of both this formal and informal assessment, plus thorough exploration of the link between gathering information and actually using it to make informed decisions. Offering a step-by-step Assessment Question Model on the inside front cover, it equips readers to understand the complete assessment process, from choosing the best tool, to adapting instruction to improving outcomes. Popular, as well as lesser-known, tools are examined in order to acquaint readers with promising procedures for assessing students with special needs.
LC Classification Number
LC4031
Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore
Informazioni sul venditore professionale
Informazioni su questo venditore
AMA - BOOKS
96,5% di Feedback positivi•29 mila oggetti venduti
Registrato come venditore professionale
Categorie più popolari di questo Negozio
Feedback sul venditore (4.708)
- 2***g (545)- Feedback lasciato dall'acquirente.Ultimi 6 mesiAcquisto verificatoExcellent packing, fair price, condition was a LOT BETTER than described. Quick ship, great seller !!
- o***a (2170)- Feedback lasciato dall'acquirente.Ultimi 6 mesiAcquisto verificatoStunning MA book! I sat for hours looking at it. Fast Shipping, fabulous condition, high quality item, well packaged, Item as described, great value! I recommend this wonderful seller! A+++Transaction. Thank you!Robert Campbell Rowe Book: Madame Alexander Dolls : An American Legend by... (N° 284178337304)
- k***k (441)- Feedback lasciato dall'acquirente.Ultimi 6 mesiAcquisto verificatoGood quality. Good clean condition. Good value. Clean very good appearance. Item was well packaged and shipped on time. Item arrived undamaged. Item as described. Thanks seller.