Who's Doing the Work? : How to Say Less So Readers Can Do More by Kim Yaris...

AMA - BOOKS
(4540)
Registrato come venditore professionale
US $16,13
CircaEUR 13,77
Condizione:
Buone condizioni
Satisfaction Guaranteed! 100% Money Back Guarantee.Book is in typical used-Good Condition. Will show ... Maggiori informazioniinformazioni sulla condizione
Goditi i vantaggi. Restituzioni gratuite.
Spedizione:
US $3,97 (circa EUR 3,39) USPS Media MailTM.
Oggetto che si trova a: Multiple Locations, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il gio 9 ott e il mar 14 ott a 94104
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico del venditore.
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:285338103675
Ultimo aggiornamento: 24 set 2025 14:35:02 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Buone condizioni
Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni alla copertina incluse alcune rigature, ma nessun foro o strappo. È possibile che la sovraccoperta per le copertine rigide non sia inclusa. La rilegatura presenta minimi segni di usura. La maggior parte delle pagine non è danneggiata e mostra una quantità minima di piegature o strappi, sottolineature di testo a matita, nessuna evidenziazione di testo né scritte ai margini. Non ci sono pagine mancanti. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore. Vedi tutte le definizioni delle condizioniviene aperta una nuova finestra o scheda
Note del venditore
“Satisfaction Guaranteed! 100% Money Back Guarantee.Book is in typical used-Good Condition. Will ...
ISBN
9781625310750
Categoria

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
Stenhouse Publishers
ISBN-10
1625310757
ISBN-13
9781625310750
eBay Product ID (ePID)
219974338

Product Key Features

Number of Pages
158 Pages
Publication Name
Who's Doing the Work? : How to Say Less So Readers Can Do more
Language
English
Subject
Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, Reading Skills, General, Books & Reading
Publication Year
2016
Features
New Edition
Type
Not Available
Author
Kim Yaris, Jan Burkins
Subject Area
Literary Criticism, Reference, Language Arts & Disciplines, Education
Format
Book, Other

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
13.2 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

LCCN
2015-043477
Dewey Edition
23
Grade From
Kindergarten
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
372.4
Grade To
Fifth Grade
Edition Description
New Edition
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
When we summarize text before reading or guide students when they encounter difficulties, are we leading them to dependence? This thoughtful book suggests small but powerful adjustments to instruction that will increase independence. It examines how mainstays such as Read-Aloud and Shared, Guided, and Independent Reading look in classrooms where students do most of the work. Classroom snapshots at the end of each chapter help translate the ideas in the book from theory into practice., Best-selling authors Dr. Jan Burkins and Kim Yaris rethink traditional teaching practices Who's Doing the Work: How to Say Less So Readers Can Do More. They review some common instructional mainstays such as read-aloud, guided reading, shared reading, and independent reading and provide small, yet powerful, adjustments to help hold students accountable for their learning.Next generation reading instruction is much more responsive to student needs and aims to remove some of the scaffolding that can hinder reader development. Instead of relying on teacher prompts, Who's Doing the Work asks teachers to have students take ownership of their reading by managing their challenges independently and working through any plateaus they encounter. Whether you are an elementary teacher, literacy coach, reading specialist, or parent, Who's Doing the Work provides numerous examples on how to readjust the reading process and teach students to gain proficiency and joy in their work., In their follow-up to Reading Wellness , Jan Burkins and Kim Yaris explore how some traditional scaffolding practices may actually rob students of important learning opportunities and independence. Who's Doing the Work? suggests ways to make small but powerful adjustments to instruction that hold students accountable for their own learning. Educators everywhere are concerned about students whose reading development inexplicably plateaus, as well as those who face challenging texts without applying the strategies they've been taught. When such problems arise, our instinct is to do more. But when we summarize text before reading or guide students when they encounter difficult words, are we leading them to depend on our support? If we want students to use strategies independently, Jan and Kim believe that we must question the ways our scaffolding is getting in the way. Next generation reading instruction is responsive to students' needs, and it develops readers who can integrate reading strategies without prompting from instructors. In Who's Doing The Work?, Jan and Kim examine how instructional mainstays such as read-aloud, shared reading, guided reading, and independent reading look in classrooms where students do more of the work. Classroom snapshots at the end of each chapter help translate the ideas in the book into practice. Who's Doing the Work? offers a vision for adjusting reading instruction to better align with the goal of creating independent, proficient, and joyful readers.
LC Classification Number
LB1573.B874 2016

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione europea.
Informazioni su questo venditore

AMA - BOOKS

97,1% di Feedback positivi29 mila oggetti venduti

Su eBay da lug 2018
Registrato come venditore professionale
"AMA BOOKS specializes in offering high-quality used books with fast shipping and a strong commitment to customer satisfaction. Thank you for visiting our eBay store!"

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi
Descrizione
4.8
Spese spedizione
4.8
Tempi di spedizione
4.9
Comunicazione
4.8

Feedback sul venditore (4.986)

Tutti i punteggi
Positivo
Neutro
Negativo