Ne hai uno da vendere?

Repair Service For AGIE 120 EDM  EJG8009A 615182.3 BOARD 6-Mon Warranty

Brooks Circuit Specialists
(2672)
Registrato come venditore professionale
US $350,00
CircaEUR 299,30
Condizione:
non specificato
3 disponibili
Spedizione:
Gratis Expedited Shipping.
Oggetto che si trova a: Cherry Hill, New Jersey, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il gio 7 ago e il lun 18 ago a 94104
Le date di consegna stimate - viene aperta una nuova finestra o scheda includono tempi di imballaggio, CAP di origine, CAP di destinazione e periodo di accettazione e dipendono dal servizio di spedizione selezionato e dalla ricezione del pagamentoricezione del pagamento - si apre in una nuova finestra o scheda. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni non accettate.
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:263885673600
Ultimo aggiornamento: 01 lug 2025 19:52:43 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione europea.
Informazioni su questo venditore

Brooks Circuit Specialists

98,4% di Feedback positivi13 mila oggetti venduti

Su eBay da nov 2009
In genere risponde entro 24 ore
Registrato come venditore professionale
Brooks Circuit Specialists is a small electronics engineering company based out of southern New Jersey. The company began in 2016. We specialize in circuit level repair with a focus in Medical, ...
Mostra altro

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi
Descrizione
4.8
Spese spedizione
5.0
Tempi di spedizione
4.9
Comunicazione
4.8

Feedback sul venditore (1.380)

Tutti i punteggi
Positivo
Neutro
Negativo
  • z***w (240)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    The seller was very responsive and professional throughout the process. Turnaround time was quick, and just when I started wondering about the repair status, the board had already arrived! It looked brand new, and after installing it in my welder, it worked perfectly—just like a new machine. I’m extremely satisfied and highly recommend this seller to anyone looking for quality and reliability!
  • m***5 (1975)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Mese scorso
    Acquisto verificato
    He received my board 6/12. Got it back 12 days later, which I though a bit long. It has the exact same problem as I described to him in detail when I sent it. I even sent him video proof. After back-and-forth messages with no solution, he replied I have to ship my board back to him for refund. For what? It's MY board and he couldn't fix. So he can have a free board? Scam. I already bought a new one anyway. Fine, but I have to pay shipping again and he gets a free board.
    Risposta di: brooks_circuit_specialists- Feedback con risposta del venditore brooks_circuit_specialists.- Feedback con risposta del venditore brooks_circuit_specialists.
    That is incorrect. As the policy states on EVERY SINGLE one of our listings, ALL WARRANTY CLAIMS MUST BE SHIPPED BACK for evaluation. If you claim the board does not work, we have to confirm that for ourselves. Your liftmaster has MANY other components besides the board. We do not want your board to keep. We never said we would keep it. If we were keeping/stealing boards, we would have hundreds of reviews saying so. In regards to ship time. Youre in California and we are in NJ. 12days is fast!!
  • o***u (372)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimo anno
    Acquisto verificato
    This service exceeded my expectations. They were able to repair a board that was deemed by others as "unrepairable". After confirming that I would be sending the board they pre-ordered the components needed to expedite the repair. Once returned, the board tested out perfectly by a Miller authorized repair center. Not only was the board repaired and returned quickly, it was done over a holiday (Some thing I did not expect). They remained super communicative and helpful, highly recommended.