Questioning for Classroom Discussion : Purposeful Speaking by Walsh and Sattes

BellaLAstudio
(787)
Venditore privatoRegistrato come venditore privato
Non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Ulteriori informazioni
US $5,95
CircaEUR 5,11
Condizione:
Nuovo
Non lasciartelo sfuggire. 1 persona osserva questo oggetto.
Spedizione:
US $2,95 (circa EUR 2,54) USPS Media MailTM.
Oggetto che si trova a: Malvern, Ohio, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il sab 13 dic e il sab 20 dic a 94104
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni non accettate.
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:256957227791

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Nuovo: Libro nuovo, intatto e non letto, in perfette condizioni, senza pagine mancanti o ...
ISBN
9781416620983
Categoria

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416620982
ISBN-13
9781416620983
eBay Product ID (ePID)
219653067

Product Key Features

Number of Pages
223 Pages
Language
English
Publication Name
Questioning for Classroom Discussion : Purposeful Speaking, Engaged Listening, Deep Thinking
Subject
Communication Studies, Professional Development, General
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Education
Author
Jackie Acree Walsh, Beth Dankert Sattes
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Length
9 in
Item Width
7 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2015-029947
Synopsis
What type of questioning invigorates and sustains productive discussions? That's what Jackie Acree Walsh and Beth Dankert Sattes ask as they begin a passionate exploration of questioning as the beating heart of thoughtful discussions. Questioning and discussion are important components of classroom instruction that work in tandem to push learning forward and move students from passive participants to active meaning-makers. Walsh and Sattes argue that the skills students develop through questioning and discussion are critical to academic achievement, career success, and active citizenship in a democratic society. They also have great potential to engage students at the highest levels of thinking and learning. The extent to which this potential is realized, of course, depends on individual teachers who embrace these practices, make them their own, and realize that this process requires a true partnership with students. With that in mind, Questioning for Classroom Discussion presents and analyzes the DNA of productive discussions-teacher-guided, small-group, and student-driven., What type of questioning invigorates and sustains productive discussions? That's what Jackie Acree Walsh and Beth Dankert Sattes ask as they begin a passionate exploration of questioning as the beating heart of thoughtful discussions. Questioning and discussion are important components of classroom instruction that work in tandem to push learning forward and move students from passive participants to active meaning-makers. Walsh and Sattes argue that the skills students develop through questioning and discussion are critical to academic achievement, career success, and active citizenship in a democratic society. They also have great potential to engage students at the highest levels of thinking and learning. The extent to which this potential is realized, of course, depends on individual teachers who embrace these practices, make them their own, and realize that this process requires a true partnership with students. With that in mind, Questioning for Classroom Discussion presents and analyzes the DNA of productive discussions--teacher-guided, small-group, and student-driven., What type of questioning invigorates and sustains productive discussions? That's what Jackie Acree Walsh and Beth Dankert Sattes ask as they begin a passionate exploration of questioning as the beating heart of thoughtful discussions.
LC Classification Number
LB1027.44.W36 2015

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni su questo venditore

BellaLAstudio

100% di Feedback positivi1,5 mila oggetti venduti

Su eBay da ago 2013
In genere risponde entro 24 ore
Registrato come venditore privatoPertanto non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Scopri di piùScopri di più
Welcome to BellaLAstudio. Please visit our variety of unique & quality items. I am an artist & designer, PK-college educator, and worked in my family business along with starting a few of my own, ...
Mostra altro

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi
Descrizione
4.9
Spese spedizione
4.9
Tempi di spedizione
5.0
Comunicazione
5.0

Feedback sul venditore (631)

Tutti i punteggiselected
Positivo
Neutro
Negativo
  • l***l (31)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Item priced very reasonably, just as described, packaged very well and quickly shipped. Great seller!
  • v***7 (75)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Mese scorso
    Acquisto verificato
    Extremely good value, exactly as described (even nicer in fact!). Arrived very quickly and packaged well. Thanks!
  • m***t (3910)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Great Communication-Packed and Shipped With Care- As Described- Very Pleased 😀