|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

Making Sense of Mathematics for Teaching Grades 3-5 (How Mathematics Progresses

textbooks_source
(38273)
Registrato come venditore professionale
US $30,14
CircaEUR 25,72
Condizione:
Nuovo
7 disponibili
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
Gratis USPS Media MailTM.
Oggetto che si trova a: Columbia, Missouri, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il gio 11 set e il mar 16 set a 94104
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico dell'acquirente..
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:236020979216
Ultimo aggiornamento: 27 ago 2025 21:06:05 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Nuovo: Libro nuovo, intatto e non letto, in perfette condizioni, senza pagine mancanti o ...
Book Title
Making Sense of Mathematics for Teaching Grades 3-5 (How Mathemat
ISBN
9781942496427

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
Solution Tree
ISBN-10
1942496427
ISBN-13
9781942496427
eBay Product ID (ePID)
221455710

Product Key Features

Number of Pages
200 Pages
Language
English
Publication Name
Making Sense of Mathematics for Teaching, Grades 3-5 : (Learn and Teach Concepts and Operations with Depth: How Mathematics Progresses Within and Across Grades)
Subject
General
Publication Year
2016
Type
Not Available
Subject Area
Mathematics, Reference
Author
Edward C. Nolan, Juli K. Dixon
Format
Book, Other

Dimensions

Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

LCCN
2016-931408
Illustrated
Yes
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
Develop a deep understanding of mathematics. This user-friendly resource presents grades 3-5 teachers with a logical progression of pedagogical actions, classroom norms, and collaborative teacher team efforts to increase their knowledge and improve mathematics instruction. Focus on an understanding of and procedural fluency with multiplication and division. Address how to learn and teach fraction concepts and operations with depth. Thoroughly teach plane and solid geometry. Explore strategies and techniques to effectively learn and teach significant mathematics concepts and provide all students with the precise, accurate information they need to achieve academic success. Benefits Dig deep into mathematical modeling and reasoning to improve as both a learner and teacher of mathematics. Explore how to develop, select, and modify mathematics tasks in order to balance cognitive demand and engage students. Discover the three important norms to uphold in all mathematics classrooms. Learn to apply the tasks, questioning, and evidence (TQE) process to ensure mathematics instruction is focused, coherent, and rigorous. Use charts and diagrams for classifying shapes, which can engage students in important mathematical practices. Access short videos that show what classrooms that are developing mathematical understanding should look like. Contents Introduction 1 Place Value, Addition, and Subtraction 2 Multiplication and Division 3 Fraction Concepts 4 Fraction Operations 5 Geometry 6 Measurement Epilogue Next Steps Appendix A Completed Classification of Triangles Chart Appendix B Completed Diagram for Classifying Quadrilaterals
LC Classification Number
QA135.6.D595 2016

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione europea.
Informazioni su questo venditore

textbooks_source

99,3% di Feedback positivi252 mila oggetti venduti

Su eBay da mag 2017
In genere risponde entro 24 ore
Registrato come venditore professionale

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi
Descrizione
4.9
Spese spedizione
5.0
Tempi di spedizione
5.0
Comunicazione
5.0

Feedback sul venditore (40.481)

Tutti i punteggi
Positivo
Neutro
Negativo
  • _***i (63)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Mese scorso
    Acquisto verificato
    I needed this for a class I am enrolled in and the seller delivered with amazing results for a unbeatable price. Normal price point was way over my budget and I am so happy I found this seller. Item arrived on time and packaged with care. Came exactly as described without any damage or defects. Will purchase from seller again for next course!
  • l***l (54)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Purchased and quickly cancelled order. The seller monitors messages and cancelled the order before it shipped with a full refund. Honest seller, good prices, and excellent customer service. I would reconsider purchasing from this seller. A++
  • 9***x (40)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Fast shipping. The package was sealed well, but no padding was added to secure the item inside the box. The book's condition was a bit worse than expected. With only a stock photo provided in the listing, a more detailed description of the book's condition should have been provided.