Managerial Economics and Business Strategy by Michael Baye Loose-Leaf 9.9/10

aneudy17-2012
(183)
Registrato come venditore privato
Non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Ulteriori informazioni
US $125,00
CircaEUR 107,76
o Proposta d'acquisto
Condizione:
Come Nuovo
Spedizione:
US $5,97 (circa EUR 5,15) USPS Media MailTM.
Oggetto che si trova a: Bronx, New York, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il lun 27 ott e il sab 1 nov a 94104
Le date di consegna stimate - viene aperta una nuova finestra o scheda includono tempi di imballaggio, CAP di origine, CAP di destinazione e periodo di accettazione e dipendono dal servizio di spedizione selezionato e dalla ricezione del pagamentoricezione del pagamento - si apre in una nuova finestra o scheda. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni non accettate.
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:235209214380

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Come Nuovo: Libro che sembra nuovo anche se è già stato letto. La copertina non presenta segni di ...
Artist
Baye, Michael; Prince, Jeff
Updated ISBN2
9781260940541
Level
Business
Features
Loose-Leaf
Subject
Economics
ISBN
9781264575510
Categoria

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1264575513
ISBN-13
9781264575510
eBay Product ID (ePID)
20050099494

Product Key Features

Number of Pages
1152 Pages
Publication Name
Loose-Leaf Managerial Economics and Business Strategy
Language
English
Publication Year
2021
Subject
Economics / General
Type
Textbook
Author
Michael Baye, Jeff Prince
Subject Area
Business & Economics
Format
Ringbound

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
35 Oz
Item Length
10.1 in
Item Width
7.7 in

Additional Product Features

Edition Number
10
Intended Audience
College Audience
LCCN
2020-041600
Grade From
College Freshman
Grade To
College Graduate Student
Table Of Content
Chapter 1. The Fundamentals of Managerial Economics Chapter 2. Market Forces: Demand and Supply Chapter 3. Quantitative Demand Analysis Chapter 4. The Theory of Individual Behavior Chapter 5. The Production Process and Costs Chapter 6. The Organization of the Firm Chapter 7. The Nature of Industry Chapter 8. Managing in Competitive, Monopolistic, and Monopolistically Competitive Markets Chapter 9. Basic Oligopoly Models Chapter 10. Game Theory: Inside Oligopoly Chapter 11. Pricing Strategies for Firms with Market Power Chapter 12. The Economics of Information Chapter Module Group A: Strategies to Change the Business Environment Chapter Module Group B: Government in the Marketplace CASE STUDY Spectrum--the Spawn of Time Warner Cable and Charter Communications-- Navigates Challenges from Cord Cutting and Mobile Competition
Synopsis
Managerial Economics and Business Strategy has been revised to include updated examples and problems, but it retains all of the basic content that made previous editions a success. By teaching managers the practical utility of basic economic tools such as present value analysis, supply and demand, regression, indifference curves, isoquants, production, costs, and the basic models of perfect competition, monopoly, and monopolistic competition. This 10th edition retails the emphasis on real-world examples and modern topics along with unique coverage found nowhere else: oligopoly, penetration pricing, multistage and repeated games, foreclosure, contracting, vertical and horizontal integration, networks, bargaining, predatory pricing, principal agent problems, raising rival's costs, adverse selection, auctions, screening and signaling, search, limit pricing, and a host of other pricing strategies for firms enjoying market power. This balanced coverage of traditional and modern microeconomic tools makes it appropriate for a wide variety of managerial economics classrooms.
LC Classification Number
HD30.22.B38 2021

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni su questo venditore

aneudy17-2012

100% di Feedback positivi28 oggetti venduti

Su eBay da giu 2012
Registrato come venditore privatoPertanto non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Scopri di piùScopri di più

Feedback sul venditore (11)

Tutti i punteggiselected
Positivo
Neutro
Negativo
  • p***p (186)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Più di un anno fa
    Acquisto verificato
    Fast shipping
  • r***s (2814)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Più di un anno fa
    Acquisto verificato
    As described, delivered fast!!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAA++++++++++++Seller!!!!!!!!!!!!
  • Comentarios automatizados de eBay- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Mese scorso
    El pedido se entregó a tiempo sin problemas