From Mind to Market : Reinventing the Retail Supply Chain by Roger D. Blackwell

Basics By B LLC
(985)
Registrato come venditore professionale
US $13,00
CircaEUR 11,17
o Proposta d'acquisto
Condizione:
Come Nuovo
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
US $8,14 (circa EUR 6,99) USPS Ground Advantage®.
Oggetto che si trova a: Minneapolis, Minnesota, Stati Uniti
Risparmia con la spedizione combinata
Acquista vari oggetti
Se acquisti due o più oggetti idonei dallo stesso venditore, verranno applicati automaticamente gli sconti sulla spedizione.
Combina gli oggetti e risparmia
Per sapere se gli oggetti sono idonei, aggiungili semplicemente al carrello e vedrai il prezzo della spedizione combinata al momento del pagamento.
Consegna:
Consegna prevista tra il ven 24 ott e il mar 28 ott a 94104
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico dell'acquirente..
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:226934243757

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Come Nuovo: Libro che sembra nuovo anche se è già stato letto. La copertina non presenta segni di ...
ISBN
9780887308338

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0887308333
ISBN-13
9780887308338
eBay Product ID (ePID)
295729

Product Key Features

Book Title
From Mind to Market : Reinventing the Retail Supply Chain
Number of Pages
272 Pages
Language
English
Publication Year
1997
Topic
Industries / Retailing
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Roger D. Blackwell
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
18.5 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
97-025822
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.8/7
Synopsis
"Anyone in business today who hopes to be in business tomorrow needs to understand the rules of the new marketplace," says Roger Blackwell, one of the most sought-after authorities on consumer behavior and marketing. The traditional approach to retailing, beginning at the point of manufacture and ending with the sale to the consumer, is out of date and unrealistic. "In an ultracompetitive marketplace, manufacturers can no longer dictate what consumers will buy. The savvy consumer is more educated than ever as to what he or she wants and where to get it at the best price. Using this information to develop the products consumers are looking for is demand-chain management." Featuring visionary companies like Wal-Mart, AT&T and Kinko's, whose leadership as demand-chain managers is helping them to create the marketplace of the 21st-century, Blackwell illustrates the cutting-edge concept of demand-chain management and its role in revolutionizing retailing in the new millennium., Anyone in business today who hopes to be in business tomorrow needs to understand the rules of the new marketplace, says Roger Blackwell, one of the most sought-after authorities on consumer behavior and marketing. The traditional approach to retailing, beginning at the point of manufacture and ending with the sale to the consumer, is out of date and unrealistic. In an ultracompetitive marketplace, manufacturers can no longer dictate what consumers will buy. The savvy consumer is more educated than ever as to what he or she wants and where to get it at the best price. Using this information to develop the products consumers are looking for is demand-chain management. Featuring visionary companies like Wal-Mart, AT&T and Kinko's, whose leadership as demand-chain managers is helping them to create the marketplace of the 21st-century, Blackwell illustrates the cutting-edge concept of demand-chain management and its role in revolutionizing retailing in the new millennium.
LC Classification Number
HF5415.55.B58 1997

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione europea.
Informazioni su questo venditore

Basics By B LLC

100% di Feedback positivi2,2 mila oggetti venduti

Su eBay da dic 2010
In genere risponde entro 24 ore
Registrato come venditore professionale
Welcome to Basics By B LLC, your one-stop destination for a diverse selection of quality products. Now part of Reboot Sports Ltd, we aim to diversify our offering to our wonderful clients. We are ...
Mostra altro

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi
Descrizione
5.0
Spese spedizione
4.8
Tempi di spedizione
5.0
Comunicazione
5.0

Feedback sul venditore (1.032)

Tutti i punteggiselected
Positivo
Neutro
Negativo
  • r***i (216)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Very quick shipping. Packaged for shipping very nicely. Jeans are beautiful and just as described. Fair price. Recommend this seller.
  • c***9 (234)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Great value well described fast shipping excellent care highly recommend seller attttt exactly what I was looking for a real tapestry....
  • s***_ (838)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Seller was super communicative. Plans to notify me when a new supply arrives! Glad I ran into him!