Evidence-Based Practices (Advances in Learning and Behavioral Disabilities, 26)

High Quality Media
(4491)
Registrato come venditore privato
Non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Ulteriori informazioni
US $39,99
CircaEUR 34,58
o Proposta d'acquisto
Condizione:
Come Nuovo
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
US $3,95 (circa EUR 3,42) Standard Shipping.
Oggetto che si trova a: Racine, Wisconsin, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il mar 4 nov e il sab 8 nov a 94104
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico dell'acquirente..
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:185411993229
Ultimo aggiornamento: 02 nov 2023 14:17:01 CETVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Come Nuovo: Libro che sembra nuovo anche se è già stato letto. La copertina non presenta segni di ...
Book Title
A Clash of Kings
ISBN
1781904294
Categoria

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
Emerald Publishing The Limited
ISBN-10
1781904294
ISBN-13
9781781904299
eBay Product ID (ePID)
164723299

Product Key Features

Number of Pages
311 Pages
Language
English
Publication Name
Evidence-Based Practices
Subject
Special Education / Behavioral, Emotional & Social Disabilities, Special Education / General, Special Education / Learning Disabilities
Publication Year
2013
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Melody Tankersley
Series
Advances in Learning and Behavioral Disabilities Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
20 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Series Volume Number
26
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.9043
Table Of Content
Cook B.G. - University of Hawaii, HI, USA Tankersley M - Kent State Univerity, OH, USA Landrum T.J. - University of Louisville, KY, USA
Synopsis
This volume focuses on evidence-based practices (EBPs) , supported, sound research studies documenting their effectiveness with a target population. As such, EBPs have significant potential to improve the outcomes of learners with learning and behavioral disorders. However, a number of obstacles exist in identifying, conceptualizing, adopting, and maintaining EBPs that have prevented educators from realizing their potential benefits. The chapters in this volume address many of these issues, with the goal of improving stakeholders? Ability to identify and implement EBPs. Chapters discuss the following topics: appraising systematic evidence-based reviews, using single-subject research to identify EBPs, legal issues, implementation fidelity and EBPs, guidelines for implementing EBPs, obstacles to implementing EBPs, teacher preparation and EBPs, EBPs for learners with learning disabilities, EBPs for learners with behavioral disabilities, EBPs for learners with autism spectrum disorders, EBPs in early childhood special education, EBPs in special education in Australia., This volume focuses on evidence-based practices (EBPs), supported, sound research studies documenting their effectiveness with a target population. As such, EBPs have significant potential to improve the outcomes of learners with learning and behavioral disorders. However, a number of obstacles exist in identifying, conceptualizing, adopting, and maintaining EBPs that have prevented educators from realizing their potential benefits. The chapters in this volume address many of these issues, with the goal of improving stakeholders? Ability to identify and implement EBPs. Chapters discuss the following topics: appraising systematic evidence-based reviews, using single-subject research to identify EBPs, legal issues, implementation fidelity and EBPs, guidelines for implementing EBPs, obstacles to implementing EBPs, teacher preparation and EBPs, EBPs for learners with learning disabilities, EBPs for learners with behavioral disabilities, EBPs for learners with autism spectrum disorders, EBPs in early childhood special education, EBPs in special education in Australia., This volume focuses on evidence-based practices (EBPs) , supported, sound research studies documenting their effectiveness with a target population. As such, EBPs have significant potential to improve the outcomes of learners with learning and behavioral disorders.
LC Classification Number
LC3969

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni su questo venditore

High Quality Media

99,1% di Feedback positivi3,1 mila oggetti venduti

Su eBay da mar 1999
In genere risponde entro 24 ore
Registrato come venditore privatoPertanto non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Scopri di piùScopri di più

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi
Descrizione
4.7
Spese spedizione
4.8
Tempi di spedizione
4.7
Comunicazione
4.9

Feedback sul venditore (1.162)

Tutti i punteggiselected
Positivo
Neutro
Negativo
  • d***h (223)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Fast shipping packed well just as described thank you
  • r***2 (1454)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Perfect thank you so much! Awesome packaging, great price, fast shipping and exactly as described. highly recommend
  • 0***0 (331)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Shipped my book fast, condition was as described. Seller communication was immediate and answered all my questions. Overall a great experience.