VR Developer Gems by William R. Sherman (2019, Hardcover) BRAND NEW

Come and Gettem Textbooks
(331)
Venditore professionale
Registrato come venditore professionale
US $99,95
CircaEUR 85,89
Condizione:
Nuovo
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
US $7,99 (circa EUR 6,87) USPS Ground Advantage®.
Oggetto che si trova a: Gainesville, Florida, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il ven 12 dic e il mer 17 dic a 94104
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico dell'acquirente..
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:166730885837
Ultimo aggiornamento: 25 apr 2024 03:58:02 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Nuovo: Libro nuovo, intatto e non letto, in perfette condizioni, senza pagine mancanti o ...
ISBN
9781138030121
Categoria

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
A + K Peter's, The Limited
ISBN-10
1138030120
ISBN-13
9781138030121
eBay Product ID (ePID)
240580846

Product Key Features

Number of Pages
676 Pages
Language
English
Publication Name
Vr Developer Gems
Publication Year
2019
Subject
Programming / Games, Computer Graphics, Virtual Worlds
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Author
William R. Sherman
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.5 in
Item Length
9.4 in
Item Width
7.8 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2018-056231
Illustrated
Yes
Table Of Content
Chapter 1: Introduction. Chapter 2: 2. Extending existing renderers for VR. Chapter 3: User interfaces for Smartphone- VR. Hapetr 4: Navigating through the virtual world. Chapter 5: Image warping & blending. Chapter 6: Real-time rendering techniques for VR. Chapter 7: Foolimng the user. Chapter 8: VR on a Raspberry Pi:
Synopsis
This book takes the practicality of other "Gems" series such as "Graphics Gems" and "Game Programming Gems" and provide a quick reference for novice and expert programmers alike to swiftly track down a solution to a task needed for their VR project. Reading the book from cover to cover is not the expected use case, but being familiar with the territory from the Introduction and then jumping to the needed explanations is how the book will mostly be used. Each chapter (other than Introduction) will contain between 5 to 10 "tips", each of which is a self-contained explanation with implementation detail generally demonstrated as pseudo code, or in cases where it makes sense, actual code. Key Features Sections written by veteran virtual reality researchers and developers Usable code snipits that readers can put to immediate use in their own projects. Tips of value both to readers entering the field as well as those looking for solutions that expand their repertoire., This book takes the practicality of other "Gems" series such as "Graphics Gems" and "Game Programming Gems" and provide a quick reference for novice and expert programmers alike to swiftly track down a solution to a task needed for their VR project. Reading the book from cover to cover is not the expected use case, but being familiar with the territory from the Introduction and then jumping to the needed explanations is how the book will mostly be used. Each chapter (other than Introduction) will contain between 5 to 10 "tips", each of which is a self-contained explanation with implementation detail generally demonstrated as pseudo code, or in cases where it makes sense, actual code. Key Features Sections written by veteran virtual reality researchers and developers Usable code snipits that readers can put to immediate use in their own projects. Tips of value both to readers entering the field as well as those looking for solutions that expand their repertoire. ers entering the field as well as those looking for solutions that expand their repertoire.
LC Classification Number
QA76.9.C65S48 2019

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione europea.

Informazioni su questo venditore

Come and Gettem Textbooks

97% di Feedback positivi2,5 mila oggetti venduti

Su eBay da gen 2011
Registrato come venditore professionale

Feedback sul venditore (340)

Tutti i punteggiselected
Positivo
Neutro
Negativo
  • a***7 (85)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Fast delivery - product as expected
  • c***3 (19)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Thanks so much! Quick shipping! Thanks
  • 7***3 (0)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Più di un anno fa
    Acquisto verificato
    Item arrived fast and came as described, only had minor damage on the cover but think is was from shipping , probably just needed a bit more wrapping, but other than that all good