Historical, Theoretical, and Sociological Foundations of Reading in

Just Press Start
(4467)
Registrato come venditore privato
Non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Ulteriori informazioni
US $5,00
CircaEUR 4,30
Condizione:
Buone condizioni
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
US $5,22 (circa EUR 4,49) USPS Media MailTM.
Oggetto che si trova a: McGraw, New York, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il gio 20 nov e il lun 24 nov a 94104
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico dell'acquirente..
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:157440448968

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Buone condizioni: Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni ...
Brand
Unbranded
Book Title
Historical, Theoretical, and Sociological Foundations of Reading
MPN
Does not apply
ISBN
9780137020393
Categoria

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
ISBN-10
0137020392
ISBN-13
9780137020393
eBay Product ID (ePID)
102914687

Product Key Features

Number of Pages
456 Pages
Publication Name
Historical, Theoretical, and Sociological Foundations of Reading in the United States
Language
English
Publication Year
2010
Subject
Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, Professional Development, Reading Skills, Philosophy, Theory & Social Aspects
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Education
Author
Jeanne Cobb, Mary Katherine Kallus
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
26.4 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2010-017250
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
428.40973
Synopsis
KEY BENEFIT : Provides the perspectives of leading reading researchers, plus practitioners from various fields of study, on the current state of reading instruction. KEY TOPICS : Covers the historical foundations of reading; theoretical perspectives on the intersections of texts and readers, theoretical perspectives on the intersections of psychology, cognitive theory, reading, and the reader; theoretical perspectives on the intersection of language, society, culture, and the reader; and provides a section featuring helpful Websites. MARKET : Pre- and in-service teachers of reading and literacy., A select sampling of the perspectives of leading reading researchers, combined with those of practitioners from various fields of study-educational psychology, special education, sociology, bilingual education, linguistics-to present a comprehensive look at the current state of reading instruction. Theoretical, Historical, and Sociological Foundations of Reading in the United States combines a variety of thoughts about the processes and foundations of reading to provide a firm understanding of reading instruction: how it has been taught in the past, the disciplines that have contributed to the study of reading along the way and the new frontiers into which the field is migrating., KEY BENEFIT Provides the perspectives of leading reading researchers, plus practitioners from various fields of study, on the current state of reading instruction. KEY TOPICS Covers the historical foundations of reading; theoretical perspectives on the intersections of texts and readers, theoretical perspectives on the intersections of psychology, cognitive theory, reading, and the reader; theoretical perspectives on the intersection of language, society, culture, and the reader; and provides a section featuring helpful Websites. MARKET Pre- and in-service teachers of reading and literacy.
LC Classification Number
LB1050

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni su questo venditore

Just Press Start

100% di Feedback positivi11 mila oggetti venduti

Su eBay da mag 2016
Registrato come venditore privatoPertanto non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Scopri di piùScopri di più
Specializing in vintage and new media of all kinds

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi
Descrizione
5.0
Spese spedizione
4.9
Tempi di spedizione
5.0
Comunicazione
5.0

Feedback sul venditore (4.207)

Tutti i punteggiselected
Positivo
Neutro
Negativo
  • g***1 (2711)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    I Recommend this seller to buy from, Fast Delivery & Postage, Great Communication, Great prices, Came as Described, Great Packaging, Came with tracking Number, Will Buy from this seller again, Arrived On Time, Buy from this seller & You won't be Disappointed, Great seller to Deal with.
  • a***a (532)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Item was as described. Fast shipping. Good packaging. Great value. Good seller.
  • d***e (899)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Mese scorso
    Acquisto verificato
    Fast shipping and well packed. Description and pictures are off the model and box received. Excellent seller!