2 cartucce toner nere compatibili 75B20K0 (75B20K0) per Lexmark CS727de-

Testo originale
2x Compatible 75B20K0 Black Toner Cartridges (75B20K0) For Lexmark CS727de
Ink n Toner Shop
(14137)
Registrato come venditore professionale
GBP 176,16
CircaEUR 202,94
Condizione:
Nuovo
5 disponibili
Non lasciartelo sfuggire. 1 persona osserva questo oggetto.
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
L'oggetto non viene spedito a Stati Uniti.
Oggetto che si trova a: Barnet, EN4 8RQ, United Kingdom, Regno Unito
Consegna:
Varia
Restituzioni:
Restituzioni non accettate.
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:157224352913
Ultimo aggiornamento: 28 ago 2025 12:23:52 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Nuovo: Oggetto nuovo, non usato, non aperto, non danneggiato, nella confezione originale (ove la ...
Type
Compatible
Brand
Unbranded
MPN
Does Not Apply
EAN
Does not apply
Categoria

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Certifico che tutte le mie attività di vendita saranno conformi alle leggi e ai regolamenti dell'Unione europea.
Partita IVA: GB 853543517
CRN: 05280617
Informazioni su questo venditore

Ink n Toner Shop

98,6% di Feedback positivi39 mila oggetti venduti

Su eBay da mar 2004
In genere risponde entro 24 ore
Registrato come venditore professionale

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi
Descrizione
4.8
Spese spedizione
5.0
Tempi di spedizione
4.8
Comunicazione
4.8

Feedback sul venditore (14.729)

Tutti i punteggiselected
Positivo
Neutro
Negativo
  • w***4 (598)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Mese scorso
    Acquisto verificato
    Item arrived on time and in good condition but clearly marked for wrong printer, so returned and full refund given immediately but I later determined that the cartridges could work in my printer. So the problem was just bad communication from supplier.
    Risposta di: ink246- Feedback con risposta del venditore ink246.- Feedback con risposta del venditore ink246.
    Dear valued customer we would like to thank you for taking the time to place a review. I believe we did explain that they would work via Ebay messaging but nevertheless your comments will be forwarded to the correct department. Thank you again for your business and we sincerely hope you return to us soon.
  • 2***p (639)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Mese scorso
    Acquisto verificato
    No communication from seller, order placed 16 Sep 2025, never received, it wasn't until I raised a complaint that I had some satisfation (fortunately I did receive a full refund) but the time waiting for the toner caused quite a few problems, sorry to say I would not recommend this seller as I am begining to wonder if they're even based in the UK?
    Risposta di: ink246- Feedback con risposta del venditore ink246.- Feedback con risposta del venditore ink246.
    Dear valued customer we would like to thank you for taking the time to place a review. As explained it transpired that your parcel was lost by Royal Mail and therefore we cancelled your order and refunded in full immediately. We are based in the UK and have been in business for very nearly 21 years. Thank you again for your business and we sincerely hope you return to us soon.
  • e***9 (809)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Mese scorso
    Acquisto verificato
    Still didn’t arrive after 8 days but was told post office lost it and didn’t provide tracking number. Only thing is listing says untracked was offered replacement later when back in stock but item being still sold?. Only good thing is got full refund but lost all those days.
    Risposta di: ink246- Feedback con risposta del venditore ink246.- Feedback con risposta del venditore ink246.
    Dear valued customer we would like to thank you for taking the time to place a review. Your parcel was lost and we offered to send a replacement once stock was available (in 2 days) but you opted for a full refund which we processed immediately. It turned out that stock was back within 24 hours, which is why the listing is still available. Thank you again for your business and we sincerely hope you return to us soon.