|In vendita nella categoria:
Ne hai uno da vendere?

The Compassionate Geek: How Engineers, IT Pros, and Other Tech Specialists Can,

thesixth
(92)
Registrato come venditore professionale
US $5,99
CircaEUR 5,14
Condizione:
Buone condizioni
Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
US $9,99 (circa EUR 8,57) USPS Media MailTM.
Oggetto che si trova a: Multiple Locations, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il mar 26 ago e il mar 2 set
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico dell'acquirente..
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:157212525818
Ultimo aggiornamento: 21 ago 2025 18:04:49 CESTVedi tutte le revisioniVedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Buone condizioni
Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni alla copertina incluse alcune rigature, ma nessun foro o strappo. È possibile che la sovraccoperta per le copertine rigide non sia inclusa. La rilegatura presenta minimi segni di usura. La maggior parte delle pagine non è danneggiata e mostra una quantità minima di piegature o strappi, sottolineature di testo a matita, nessuna evidenziazione di testo né scritte ai margini. Non ci sono pagine mancanti. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore. Vedi tutte le definizioni delle condizioniviene aperta una nuova finestra o scheda
Note del venditore
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
Book Title
The Compassionate Geek: How Engineers, IT Pros, and Other Tech S,
Topic
Communication & Social Skills
Narrative Type
Communication & Social Skills
Genre
N/A
Intended Audience
N/A
ISBN
9780983660736

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
Crawley International, Inc.
ISBN-10
0983660735
ISBN-13
9780983660736
eBay Product ID (ePID)
174839794

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Name
Compassionate Geek : How Engineers, IT Pros, and Other Tech Specialists Can Master Human Relations Skills to Deliver Outstanding Customer Service
Subject
Customer Relations, General
Publication Year
2013
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Author
Don R. Crawley
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
10.9 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2013-915178
TitleLeading
The
Synopsis
Newly expanded edition. A real-world, plain-language how-to guide for delivering amazing customer service to customers and end-users. Now in its third edition, The Compassionate Geek is the definitive guide for delivering amazing customer service to customers and end-users. Filled with practical tips, best practices and real-world techniques, The Compassionate Geek is a quick read with equally fast results. Each chapter contains a reflection and discussion section to help improve customer service skills. Inside are lots of personal stories and examples of mistakes made and lessons learned in addition to an entire chapter on overcoming personal and professional obstacles. All of the information is presented in a straightforward style that can be understood and used right away. There's nothing foo-foo, just down-to-earth tips and technical support best practices learned from years of working with technical staff and demanding customers and end-users. Here's what you'll find: The four intrinsic qualities of great customer service providers Customer service tips on how to say no without alienating your customer or end user Best practices for communicating with email, including examples Best practices for communicating using chat and texting Ten tips for being a good listener Two practical ways to keep your emotions in check using emotional intelligence (eq) techniques A six-step flow chart for handling customer and end user calls Customer service skills to use when the customer or end user is wrong How to work with the different generations in the workplace Motivational stories of human triumph with reflection and discussion questions Techniques for overcoming personal and professional obstacles All of the information is presented in a straightforward style that you can understand and use right away. There's nothing "foo-foo", just down-to-earth tips and technical support best practices learned from years of working with technical staff and demanding customers and end users.

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni sul venditore professionale

Informazioni su questo venditore

thesixth

96,9% di Feedback positivi811 oggetti venduti

Su eBay da mar 2024
Registrato come venditore professionale

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi
Descrizione
4.9
Spese spedizione
4.6
Tempi di spedizione
5.0
Comunicazione
4.9

Feedback sul venditore (104)

Tutti i punteggi
Positivo
Neutro
Negativo
  • i***h (1)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    I did not receive the item. I got a refund after reporting that I hadn’t received my order. eBay was responsive and supportive.
  • b***t (472)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    The item was adequately packaged, promptly shipped, and was exactly what was described. I am incredibly pleased with my purchase and would not hesitate to purchase from them again.
  • e***l (110)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Mese scorso
    Acquisto verificato
    Accurately described sent promptly and good communication absolutely satisfied.