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Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice by Chaffey, Dave
GBP 6,00
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Condizione:
Buone condizioni
Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni alla copertina incluse alcune rigature, ma nessun foro o strappo. È possibile che la sovraccoperta per le copertine rigide non sia inclusa. La rilegatura presenta minimi segni di usura. La maggior parte delle pagine non è danneggiata e mostra una quantità minima di piegature o strappi, sottolineature di testo a matita, nessuna evidenziazione di testo né scritte ai margini. Non ci sono pagine mancanti. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore.
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Numero oggetto eBay:156710153398
Specifiche dell'oggetto
- Condizione
- Book Title
- Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice
- Language
- English
- ISBN
- 9780273746102
Informazioni su questo prodotto
Product Information
Now in its fifth edition, Digital Marketing (previously Internet Marketing) provides comprehensive, practical guidance on how companies can get the most out of digital media to meet their marketing goals. Digital Marketing links marketing theory with practical business experience through case studies and interviews from cutting edge companies such as eBay and Facebook, to help students understand digital marketing in the real world.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-10
0273746103
ISBN-13
9780273746102
eBay Product ID (ePID)
114909323
Product Key Features
Number of Pages
728 Pages
Publication Name
Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice
Subject
Computer Science, Computer & IT, Marketing
Publication Year
2012
Type
Textbook
Subject Area
Computing: Consumer Books ('technical Trade')
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
264 mm
Item Weight
1346 g
Item Width
196 mm
Height
264mm
Width
196mm
Weight
1346g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Spine
27mm
Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore
Informazioni sul venditore professionale
Partita IVA: GB 858 5123 06
CRN: 04924751
Informazioni su questo venditore
Phatpocket Book Shoppe
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- d***d (802)- Feedback lasciato dall'acquirente.Ultimi 6 mesiAcquisto verificatoSuperb service. I asked on the condition and edition of the book, and I was happily answered in turn, and was furnished with images of the book too. The seller delivered a book that somewhat exceeded my expectations, and I was happily surprised when it arrived today, on time, and well-packaged. I hope to do business with you all again. You have my recommendations.
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