Foto 1 di 2


Galleria
Foto 1 di 2


Ne hai uno da vendere?
Simply Better: Winning and Keeping Customers by Deli... by Meehan, Sean Hardback
Free UK Delivery | 10m Happy Customers | Trusted Seller
GBP 4,99
CircaEUR 5,77
Condizione:
Ottime condizioni
Libro che non sembra nuovo ed è già stato letto, ma è in condizioni eccellenti. Nessun danno evidente alla copertina, dotato di sovraccoperta(se applicabile) per le copertine rigide. Nessuna pagina mancante o danneggiata, piegata o strappata, nessuna sottolineatura/evidenziazione di testo né scritte ai margini. Potrebbe presentare minimi segni identificativi sulla copertina interna. Mostra piccolissimi segni di usura. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore.
7 disponibili4 venduti
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Spedizione:
L'oggetto non viene spedito a Stati Uniti.
Oggetto che si trova a: GB, Regno Unito
Consegna:
Varia
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico dell'acquirente..
Pagamenti:
Fai shopping in tutta sicurezza
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:142012094838
Specifiche dell'oggetto
- Condizione
- Title
- Simply Better: Winning and Keeping Customers by Delivering Wha...
- Book Title
- Simply Better: Winning and Keeping Customers by Delivering Wha...
- ISBN
- 0875843980
- EAN
- 9780875843988
- Binding
- Hardback
- Date of Publication
- 2004-08-12
- Release Title
- Simply Better: Winning and Keeping Customers by Delivering Wha...
- Artist
- Meehan, Sean
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
Informazioni su questo prodotto
Product Identifiers
Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
0875843980
ISBN-13
9780875843988
eBay Product ID (ePID)
86708189
Product Key Features
Book Title
Simply Better : Winning and Keeping Customers by Delivering What Matters Most
Number of Pages
240 Pages
Language
English
Topic
Marketing / General, Customer Relations
Publication Year
2004
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
3 in
Item Weight
19 oz.
Item Length
9.7 in
Item Width
6.4 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore
Informazioni sul venditore professionale
Partita IVA: DE 281042328, EL 996857788, ES N8267548I, FR 27823676960, GB 922696893, IT 00185819992
CRN: 06437594
Informazioni su questo venditore
World of Books Ltd
98,6% di Feedback positivi•38,6 milioni oggetti venduti
Registrato come venditore professionale
Feedback sul venditore (13.955.163)
- j***c (696)- Feedback lasciato dall'acquirente.Mese scorsoAcquisto verificatoFantastic Seller. Great quality and condition of item.Fast delivery and Expertly packed to ensure the item is safe. Great Communication when asking a question and always polite and to the point. Item received is exactly what was described. Fair price charged and cost was not over the top. So very, very pleased with this Seller I will rate them No.1 and made the experience of buying on EBay a VERY HAPPY one. Would definitely buy again! Thank you so much.
- u***q (566)- Feedback lasciato dall'acquirente.Ultimi 6 mesiAcquisto verificatoI buy from this seller all the time and believe them to be the best of the BIG second-hand UK sellers. Comms are excellent and they respond quickly and make a real effort to resolve issues. Pricing is good and descriptions accurate and fair. Postage is free so there won't be any extra packing but I've never had a problem with items damaged in transit.
- c***4 (201)- Feedback lasciato dall'acquirente.Mese scorsoAcquisto verificatoThe book arrived in perfect condition well packaged. It was a couple of days later than promised but I think this was a PO problem rather than the seller. A good price and as described. When the seller was contacted as the book had not arrived they immediately replied - could not fault. Would use this seller again.