Foto 1 di 1

Galleria
Foto 1 di 1

Ne hai uno da vendere?
Pyramid Response to Intervention: RTI, Professional Learning Communities, and Ho
US $7,90
CircaEUR 6,80
Condizione:
Buone condizioni
Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni alla copertina incluse alcune rigature, ma nessun foro o strappo. È possibile che la sovraccoperta per le copertine rigide non sia inclusa. La rilegatura presenta minimi segni di usura. La maggior parte delle pagine non è danneggiata e mostra una quantità minima di piegature o strappi, sottolineature di testo a matita, nessuna evidenziazione di testo né scritte ai margini. Non ci sono pagine mancanti. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Spedizione:
Gratis Standard Shipping.
Oggetto che si trova a: Walnut Grove, Missouri, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il ven 29 ago e il gio 4 set a 94104
Restituzioni:
Restituzioni non accettate.
Pagamenti:
Fai shopping in tutta sicurezza
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:133740189976
Specifiche dell'oggetto
- Condizione
- ISBN
- 9781934009338
Informazioni su questo prodotto
Product Identifiers
Publisher
Solution Tree
ISBN-10
1934009334
ISBN-13
9781934009338
eBay Product ID (ePID)
81797321
Product Key Features
Number of Pages
248 Pages
Publication Name
Pyramid Response to Intervention : RTI, Professional Learning Communities, and How to Respond When Kids Don't Learn
Language
English
Publication Year
2014
Subject
Educational Policy & Reform / General, Collaborative & Team Teaching, Special Education / General, General, Special Education / Learning Disabilities, Teaching Methods & Materials / General
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
14.4 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2010-549746
Illustrated
Yes
Synopsis
Accessible language and compelling stories illustrate how RTI is most effective when built on the Professional Learning Communities at Work process. Written by award-winning educators from successful PLC schools, this book demonstrates how to create three tiers of interventions--from basic to intensive--to address student learning gaps. You will understand what a successful program looks like, and the many reproducible forms and activities will help your team understand how to make RTI work in your school., Accessible language and compelling K-12 stories illustrate how RTI is most effective when built on the Professional Learning Communities at Work(tm) model. Written by award-winning educators from successful PLC schools, this book demonstrates how to create three tiers of interventions--from basic to intensive--to address student learning gaps. Over a dozen reproducible activities will guide teams in evaluating their current system, building strong interventions, and creating a successful and compliant pyramid response to intervention.
LC Classification Number
LB1029.R4B784 2009
Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore
Informazioni sul venditore professionale
Informazioni su questo venditore
The Book Bouquet
98,7% di Feedback positivi•4,8 mila oggetti venduti
Registrato come venditore professionale
Feedback sul venditore (893)
- n***g (333)- Feedback lasciato dall'acquirente.Mese scorsoAcquisto verificatoGreat communication and eagerness to help out my small business. Fast shipping, very accurate description 2 thumbs up and five stars for this seller
- s***- (66)- Feedback lasciato dall'acquirente.Ultimi 6 mesiAcquisto verificatoSeller posted detailed pictures of the item and also took the time to answer some specific questions I had about the item's condition. Shipping was prompt & secure and item was as described. Excellent customer service and an excellent buying experience. Thank you so much!!!Zahrah the Windseeker (N° 135549643275)
- k***6 (297)- Feedback lasciato dall'acquirente.Mese scorsoAcquisto verificatoExcellent experience: fast shipping, item as described, great communication, seller went above and beyond—would definitely purchase from again. Thank you!