Embedded Formative Assessment : (Strategies for Classroom Assessment That Drives

secondforestbooks
(2892)
Venditore privatoRegistrato come venditore privato
Non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Ulteriori informazioni
US $15,95
CircaEUR 13,70
Condizione:
Buone condizioni
Spedizione:
Gratis USPS Media MailTM.
Oggetto che si trova a: Cullman, Alabama, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il mer 10 dic e il lun 15 dic a 94104
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni non accettate.
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:116688264743

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Buone condizioni: Libro che è già stato letto ma è in buone condizioni. Mostra piccolissimi danni ...
ISBN
9781945349225
Categoria

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
Solution Tree
ISBN-10
1945349220
ISBN-13
9781945349225
eBay Product ID (ePID)
241153296

Product Key Features

Number of Pages
240 Pages
Publication Name
Embedded Formative Assessment : (Strategies for Classroom Assessment That Drives Student Engagement and Learning)
Language
English
Publication Year
2017
Subject
General, Counseling / Academic Development, Testing & Measurement
Type
Not Available
Author
Dylan Wiliam
Subject Area
Reference, Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
3.9 in
Item Length
0.2 in
Item Width
2.8 in

Additional Product Features

Edition Number
2
LCCN
2017-020334
Illustrated
Yes
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
By integrating classroom formative assessment practices into daily activities, educators can substantially increase student engagement and the rate of student learning. The second edition of this best-selling book by Dylan Wiliam presents new research, insights, and formative assessment strategies teachers can immediately apply in their classrooms. Updated examples and templates are included to help teachers elicit evidence of learning, provide meaningful feedback, and empower students to take ownership of their education. Implement effective assessment strategies in the classroom by: Reviewing the five key strategies of formative assessment in the classroom. Learning more than 50 practical techniques for classroom formative assessment. Examining research that states classroom formative assessment is the most impactful and cost-effective approach to raising student academic achievement. Exploring the use of classroom questioning, learning intentions and success criteria, feedback, collaborative and cooperative learning, and self-regulated learning to engineer effective learning environments. Discovering new insights into the current states of education and employment, and a discussion of how these changes affect student performance and teacher practice. Changes for the Second Edition: Over 30 percent new content including new research, techniques, examples, and templates New insights into the current state of education and how these changes affect student performance and teacher practice A deeper discussion of educational neuroscience, including memory studies and dual-pathway theory Contents: Chapter 1: Discovering Why Educational Achievement Matters Chapter 2: Making the Case for Formative Assessment Chapter 3: Clarifying, Sharing, and Understanding Learning Intentions and Success Criteria Chapter 4: Eliciting Evidence of Learners' Achievement Chapter 5: Providing Feedback That Moves Learning Forward Chapter 6: Activating Students as Instructional Resources for One Another Chapter 7: Activating Students as Owners of Their Own Learning
LC Classification Number
LB1025.3.W47 2018

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni su questo venditore

secondforestbooks

99,9% di Feedback positivi8,8 mila oggetti venduti

Su eBay da dic 2010
Registrato come venditore privatoPertanto non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Scopri di piùScopri di più

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi
Descrizione
5.0
Spese spedizione
5.0
Tempi di spedizione
5.0
Comunicazione
5.0

Feedback sul venditore (2.925)

Tutti i punteggiselected
Positivo
Neutro
Negativo
  • i***d (209)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Mese scorso
    Acquisto verificato
    Shipped and arrived quickly, packaged with care, as described and even better than expected at a fair price. Great seller! Thank you!
  • 4***n (7468)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    Item received quickly and very well packed. It was as described and a great value. I highly recommend this seller.
  • c***e (5)- Feedback lasciato dall'acquirente.
    Ultimi 6 mesi
    Acquisto verificato
    I received my hymnal on the 24th. Was amazed at the condition, it’s beautiful. The package was in perfect condition. The seller had taken great care to see that the book was not damaged. Condition better than the seller had described. I wish they had more of these, would never hesitate to deal with this seller again. Thank you!