Gender, Race, and Class in Media : A Critical Reader (2010, Trade Paperback)

DBS Merchandise
(1771)
Venditore privatoRegistrato come venditore privato
Non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Ulteriori informazioni
US $3,49
CircaEUR 3,01
o Proposta d'acquisto
Prezzo iniziale: US $4,99 (30% di sconto)Che cosa indica questo prezzo?
Prezzo di vendita recente fornito dal venditore
Condizione:
Accettabile
Contains highlighting.
La vendita promozionale scade tra: 4h 10m
Goditi i vantaggi. Restituzioni accettate.
Spedizione:
Gratis USPS Media MailTM.
Oggetto che si trova a: Seattle, Washington, Stati Uniti
Consegna:
Consegna prevista tra il gio 4 dic e il mar 9 dic a 94104
I tempi di consegna previsti utilizzando il metodo proprietario di eBay, che è basato sulla vicinanza dell'acquirente rispetto al luogo in cui si trova l'oggetto, sul servizio di spedizione selezionato, sulla cronologia di spedizione del venditore e su altri fattori. I tempi di consegna possono variare, specialmente durante le festività.
Restituzioni:
Restituzioni entro 30 giorni. Le spese di spedizione del reso sono a carico dell'acquirente..
Pagamenti:
    Diners Club

Fai shopping in tutta sicurezza

Garanzia cliente eBay
Se non ricevi l'oggetto che hai ordinato, riceverai il rimborso. Scopri di piùGaranzia cliente eBay - viene aperta una nuova finestra o scheda
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Numero oggetto eBay:357822076146

Specifiche dell'oggetto

Condizione
Accettabile
Libro con evidenti segni di usura. Può avere alcuni danni alla copertina, senza che l'integrità sia compromessa. La rilegatura può essere leggermente danneggiata, senza che l'integrità sia compromessa. Può avere scritte ai margini, sottolineature ed evidenziazioni di testo, ma nessuna pagina mancante né altri danni che potrebbero compromettere la leggibilità o la comprensibilità del testo. Per maggiori dettagli e la descrizione di eventuali imperfezioni, consulta l'inserzione del venditore. Vedi tutte le definizioni delle condizioniviene aperta una nuova finestra o scheda
Note del venditore
“Contains highlighting.”
ISBN
9781412974417
Categoria

Informazioni su questo prodotto

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1412974410
ISBN-13
9781412974417
eBay Product ID (ePID)
102824000

Product Key Features

Number of Pages
688 Pages
Language
English
Publication Name
Gender, Race, and Class in Media : a Critical Reader
Subject
Communication Studies, Media Studies, Sociology / General, Industries / Media & Communications, General, Popular Culture
Publication Year
2010
Type
Textbook
Author
Jean Mcmahon Humez
Subject Area
Social Science, Language Arts & Disciplines, Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
38.1 Oz
Item Length
10 in
Item Width
7 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
2010-037257
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.230973
Synopsis
From gender issues in Desperate Housewives, to race in Ugly Betty, gender biases in video games, and portrayals of the American family in Extreme Makeover, to analyzes of new genres like fandom and social media - no other book is so successful in engaging students in critical media scholarship. By encouraging students to critically analyze those media they already interact with for pleasure, and by editing the articles, Gail Dines and Jean Humez are able to make sophisticated concepts and theories accessible and interesting to undergraduate students., An authoritative yet extremely accessible collection of edited original essays and reprinted articles that provide a comprehensive, critical introduction to mass media studies, Sparking students interest in contemporary media scholarship Incisive analyses of mass media - including such forms as reality television, dramatic series, sitcoms, advertising, childrens media, video games, pornography, and new genres like fandom and social media - enable this provocative new edition of Gender, Race, and Class in Media to engage students in critical media scholarship. Issues of power related to gender, race, class, and sexuality are integrated into a wide range of articles examining the economic and cultural implications of media as institutions, including the political economy of media, textual analysis, and media consumption., Incisive analyses of mass media including such forms as talk shows, MTV, the Internet, soap operas, television sitcoms, dramatic series, pornography, and advertising enable this provocative third edition of Gender, Race and Class in Media to engage students in critical mass media scholarship. Issues of power related to gender, race, and class are integrated into a wide range of articles examining the economic and cultural implications of mass media as institutions, including the political economy of media production, textual analysis, and media consumption. Throughout, Gender, Race and Class in Media examines the mass media as economic and cultural institutions that shape our social identities, especially in regard to gender, race, and class. A comprehensive introductory section outlines the book's integrated approach to media studies, which incorporates three distinct but related areas of investigation: the political economy of production, textual analysis, and audience response. More than three quarters of the readings are new to this Third Edition, and all have been edited for maximum accessibility. Together with new section introductions by Dines and Humez, the readings provide a comprehensive critical introduction to mass media studies.
LC Classification Number
P96.S452

Descrizione dell'oggetto fatta dal venditore

Informazioni su questo venditore

DBS Merchandise

100% di Feedback positivi4,5 mila oggetti venduti

Su eBay da mar 2019
Registrato come venditore privatoPertanto non si applicano i diritti dei consumatori derivanti dalla normativa europea. La Garanzia cliente eBay è comunque applicabile alla maggior parte degli acquisti. Scopri di piùScopri di più
Thank you for checking out my store. Happy shopping and have a nice day!

Valutazione dettagliata del venditore

Media degli ultimi 12 mesi
Descrizione
5.0
Spese spedizione
4.8
Tempi di spedizione
5.0
Comunicazione
5.0

Feedback sul venditore (1.731)

Tutti i punteggiselected
Positivo
Neutro
Negativo