eBay
  • eBay Imperdibili
  • Buon Natale!

|

Info sulla foto.

SPEDIZIONE GRATUITA
Caricamento dell'immagine in corso
Immagine non disponibile
Ne hai uno da vendere? Vendine uno uguale

Dettagli su  Nikwax Fabric & Leather Proof Sponge On 125ml

FREE DELIVERY - FREE UK RETURNS - PREMIER STOCKIST

Nikwax Fabric & Leather Proof Sponge On 125ml
Se acquisti da un venditore Affidabilità Top la spedizione sarà più veloce e il servizio eccellente.

Altre informazioni sul programma Venditore Affidabilità Top - viene aperta una nuova finestra o scheda

99.6% Feedback positivo
  • Riceve sempre una valutazione dettagliata molto alta da parte degli acquirenti
  • Spedisce gli oggetti in modo veloce
  • Ha una comprovata esperienza nel fornire un servizio eccellente
Visita il Negozio:
Country Attire
Registrato come venditore professionale

Info sull'oggetto

Condizioni dell'oggetto:
Nuovo
Error icon
Più di 10 disponibili / 97 venduti
Inserisci $qty_dummy$ o meno come quantità Inserisci 1 come quantità Ciascun acquirente può effettuare un massimo di $qty_dummy$ acquisti Inserisci 1 o più come quantità Inserisci un numero più basso Scegli una quantità minore di $qty_dummy1$ o uguale a $qty_dummy$ Puoi scegliere solo una quantità uguale a $qty_dummy$
Prezzo:
GBP 4,95
Circa EUR 6,23(inclusa spedizione)
 
Osservato da 28 persone
 
Spedizione e restituzione gratuite
Venditore esperto
97 venduti
Spedizione:
GRATIS Standard Int'l Postage | Vedi i dettagli
 
Luogo in cui si trova l'oggetto:
Stockport, Cheshire, Regno Unito
 
Spedizione verso:
Tutto il mondo
Consegna:
Pagamenti:
Le spese di spedizione internazionale e di importazione vengono pagate a Pitney Bowes Inc. Ulteriori informazioni- si apre in una nuova finestra o scheda
Restituzione:
14 giorni per il rimborso, spese di spedizione della restituzione a carico del venditore Vedi i dettagli
Copertura:
Questo strumento di traduzione è solo per tua comodità. Non garantiamo l'accuratezza della traduzione.
Numero oggetto eBay:
171273437566
Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.
Ultimo aggiornamento il  01 lug 2014 16:56:09 CEST  Vedi tutte le revisioni

Specifiche dell'oggetto

Condizione:
Nuovo: Oggetto nuovo, non usato, non aperto, non danneggiato, nella confezione originale (ove la confezione ... Maggiori informazionisulla condizione
Brand: Nikwax
Powered by Frooition Pro

Nikwax Fabric & Leather Proof Sponge On 125ml

Full Size Image
Click to close full size.
Nikwax Fabric & Leather Proof Sponge On 125ml

Sponge-on waterproofing for fabric and leather footwear. Waterproofs, maintains support and breathability.

Benefits of using this product:

- Adds water repellency.
- Prolongs life and performance of all fabric and leather combination footwear.
- Ideal for footwear with breathable linings e.g. Gore-Tex.
- Can be used on wet footwear.
- Easy to apply; can be used indoors unlike solvent based sprays.
- WaterBased - environmentally friendly, biodegradable, non flammable, non hazardous .
- Does not contain fluorocarbons.

Ideal for:

- All fabric and leather combination footwear (work, fashion, leisure and sports).
- Safe to use on footwear with breathable membranes e.g. Gore-Tex, SympaTex, eVENT etc.

How to apply:

- Brush off dirt with a damp cloth and clean using Nikwax® Footwear Cleaning Gel.
- Shake well before use. Press sponge applicator to break seal.
- Apply generously to wet footwear.
- After 2 minutes, remove surplus with a cloth and allow to dry before use.

Note:

Light/coloured fabric and leather may darken after treatment. Test on a hidden area first.

When to use this product:

Always apply this product to used footwear to keep them in perfect condition. Use Nikwax Footwear Cleaning Gel before waterproofing footwear and to maintain reproofed items regularly clean with Nikwax Footwear Cleaning Gel.

We only sell first quality items and are premium official stockists of all brands.

If you can’t find the product you require or have any questions, please feel free to contact us using one of the methods below and we will be happy to help.

Please see our ebay shop for other great products and matching accessories. All shipped anywhere free of charge.

Email:  help@countryattire.com

Telephone:  (UK) 08435 077 007

To speak to an advisor through our live support system (instant messenger), click on the link below:

CLICK HERE TO CHAT TO A SALES REPRESENTATIVE

About Us

Country Attire is a friendly, family owned and run business with over ten years of experience in online retailing.


We live and breathe the products we sell, and virtually all our team use our products every day, whether it's wearing Hunter boots to tramp around the moors around us, or sporting a chic Barbour quilt while out shopping in the city. We're certainly a diverse bunch, recruiting our loyal team from experienced countrymen, marketing experts, engineers, photographers, designers and computer 'geeks' and our customer service and product knowledge is guaranteed to be second to none!

Our continuing mission is to seek out and offer the very best quality ranges in contemporary outdoor clothing, footwear and accessories.

We carry the largest combined stock of Barbour and Hunter products in the world. All our stock shows 'live' availability on this website; with updates every few minutes, so you will know immediately that we have your product and that it will be winging its way to you within hours. Our stock control, inventory and dispatch system uses the most sophisticated technology anywhere; we will keep you updated on the progress of your order up to the moment it leaves us and as it travels to you, free of postage cost, to any destination.

Our helpful, friendly and experienced customer care staff are always delighted to answer any query you may have; whether you prefer to contact us by email, live support chat, or good old fashioned telephone 08435 077 007.

We are not a faceless online organisation. We exhibit throughout the summer months at Great Britain's most prestigious and popular country shows, including the CLA Game Fair, The Great Yorkshire Show and Chatsworth Horse Trials. We love speaking to our 'offline' customers face to face, and these conversations give us a great insight into what our customers really want. Check out the shows we are attending here.

We continually strive for perfection and embrace and adopt technological advances if we can see them contributing to even better service to you, our customer. We aim to set the highest standards in online retailing and customer service.

We really do welcome suggestions as to how we can improve and hope that the shopping experience we provide will encourage you to come back again and perhaps even recommend us to others!

Welcome to the Country Attire family.

Payment

We accept payment by: Paypal, Personal Cheque, Credit / Debit Card:  Mastercard, Visa, Visa Debit, Switch/Maestro, Solo, American Express, Postal Order, Bank Transfer.  All Auction and "Buy It Now" prices include VAT.   VAT invoices can be supplied on request.

Shipping

All items are delivered FREE of charge, the price of each product includes delivery. All items include free postal insurance.


UK orders will be sent via Royal Mail or other courier; items over £100 in value are normally delivered on the next working day, and will require a signature. Other UK items are sent via Royal Mail Tracked Delivery or First Class mail (1-3 working days delivery time). We also ship to any B.F.P.O. address.

Other orders are sent via insured Royal Mail Airmail, or courier such as DPD; most items need to be signed for. Delivery times are normally 2-14 working days, depending on location.

Delivery performance during busy times such as Christmas may be slightly lower; although we endeavour to keep deliveries on time by upgrading delivery methods free of charge where needed. If you have any special requirements for delivery, such as a specific date the item(s) are required by, please let us know and we should be able to meet them.

Country Attire has many years of experience in mail order, please contact us if you have any questions. When placing your order you should receive an automatic order confirmation by email, this will confirm the details of your order, but is in no way an acceptance of your order or a guarantee of supply. Unless otherwise requested all communication with you by us will be through email, therefore it is imperative that you correctly state your email address in your order.

Please ensure we are listed as a safe email sender; or our communications are likely to end up in your spam email inbox. All orders are subject to security checking and stock availability.

We only use DPD and Royal Mail for our dispatches

Terms

All items are guaranteed by the manufacturer against defects in normal use for a minimum of one year.   Many of the more expensive items carry a two year warranty.   Items have a 14-day 'approval' period. If for any reason you are not completely satisfied with your purchase, please return the complete product undamaged in an unused "as new" condition within 14 days of the date of receipt and we will refund your purchase price.  We pride ourselves on our customer service. 


In the rare event that you have a problem with your item please contact us as soon as possible and we'll always be happy to help.

Returns

All items are guaranteed by the manufacturer against defects in normal use for a minimum of one year. Many of the more expensive items carry a two year warranty.


You can return your items for exchange or store credit anytime if the goods are unused and in their original packaging. We aim to turn around exchanges quickly, but please allow up to 21 days during our busy periods such as after Christmas.

Items have a 21-day 'approval' period. If for any reason you are not completely satisfied with your purchase, please return the complete product undamaged in an unused "as new" condition within 21 days of the date of receipt and we will refund your purchase price. If you have received a free gift with your purchase and require a refund, the gift will also need to be returned before a refund can be issued.

For items purchased as Christmas presents we extend the returns period to the 15th of January for items purchased from the 1st of November to the 24th of December.

Customers based in the United Kingdom can use the FREE POST return label on the front of the packing slip; the parcel can be taken to any Post Office and handed to the clerk. Proof of postage must be obtained; as without this proof no claim can be made for items lost or damaged in transit.

All returns should be accompanied by a proof of purchase, e.g. your packing slip or invoice, or a printout/handwritten details of your order if no packing note was enclosed. There is a returns form on the reverse of your receipt which should be completed and sent with the returned item(s). On the front of the receipt there is also a return address label; please attach this to the parcel and return to us; always remember to keep your proof of postage, and to insure the parcel if the item(s) enclosed are of high value.

Please note that if the total value of the goods you are returning to us from the UK exceeds £500 you should contact us and we will make alternative arrangements for the return of the goods.

It is the customer's responsibility to make sure the item(s) arrive with us safely and in a saleable state with all tags and bags present, non-UK customers must also pay the cost of returning the item(s) to us. If any parcels are lost, stolen or damaged in transit when returned, it is the customer's responsibility to claim from the relevant carrier company for their loss.

Returns from outside the UK should be marked clearly as 'RETURNED BRITISH GOODS', this information should also be entered on any customs declaration that is required. Country Attire reserves the right to refuse any returned parcel that has attracted a customs charge.

When trying goods that may be returned please take care; once goods are soiled they cannot be considered for exchange or credit.

When returning faulty goods with a defect discovered in the first 21 days after receipt you will be entitled to a full refund or exchange plus your (reasonable) postage costs to send the item(s) back to Country Attire. For faulty items where the defect is discovered after 21 days, we will repair or replace the item if a repair is not possible or practical. If we cannot replace the item because it is discontinued or out of stock, we will offer an alternative of similar or greater value, or store credit to the full value of the faulty item. Please be aware products that are returned as faulty may be returned to the manufacturer for investigation before we are able to issue a refund or replacement, or to repair the item.

Please contact us before returning faulty items and we will supply either a free post label, collect the items or advise on the best return method.

For enquiries regarding a Barbour product with a suspected manufacturing fault, purchased from Country Attire we recommend contacting Barbour Customer Services, who will advise on the replacement or repair of the item subject to the terms of the Barbour Guarantee. If you prefer to contact us at Country Attire we will also be able to assist you; but as we return faulty items to Barbour for inspection it is normally quicker to contact them directly. Your statutory rights are not affected.

If you wish to contact Barbour directly by telephone their UK Customer Services Office phone number is 0191 427 4210, their email is: customer.services@barbour.com For the recommended returns procedure for suspected faulty goods from other manufacturers; please email us at: customersupport@countryattire.com or by telephone on 08435 077007.

For all returns we will inform you as soon as they arrive and inform you when the exchange or refund has been sent/applied.

Our return address is as follows:

Country Attire Ltd
PO Box 188
Stockport
SK6 0BD
United Kingdom
Tel: 08435 077 007 (UK)
More Items!
Frooition www.frooition.com | eBay design, eBay store design, eBay shop design, eBay template design, eBay listing design
This listing is currently undergoing maintenance, we apologise for any inconvenience caused.

Informazioni sul venditore professionale

Country Attire Ltd.
Jenny Parker
Cheetham House, Far Cromwell Road
Bredbury
Stockport
Cheshire
SK6 2SE
United Kingdom

Telefono:08435|077007
Fax:(0161 ) 336 2552
Email:sales@countryattire.com
Numero Partita IVA: UK 892008619

Regola sulla restituzione

Dopo aver ricevuto l'oggetto, contatta il venditore entro
Spese di spedizione della restituzione
14 giorni
Spedizione della restituzione gratuita
Le spese di spedizione per la restituzione sono a carico del venditore.
Informazioni sulla restituzione
All items are guaranteed by the manufacturer against defects in normal use for a minimum of one year. Many of the more expensive items carry a two year warranty. You can return your items for exchange or store credit anytime if the goods are unused and in their original packaging. We aim to turn around exchanges quickly, but please allow up to 21 days during our busy periods such as after Christmas. Items have a 21-day 'approval' period. If for any reason you are not completely satisfied with your purchase, please return the complete product undamaged in an unused "as new" condition within 21 days of the date of receipt and we will refund your purchase price. If you have received a free gift with your purchase and require a refund, the gift will also need to be returned before a refund can be issued. For items purchased as Christmas presents we extend the returns period to the 15th of January for items purchased from the 1st of November to the 24th of December. Customers based in the United Kingdom can use the FREE POST return label on the front of the packing slip; the parcel can be taken to any Post Office and handed to the clerk. Proof of postage must be obtained; as without this proof no claim can be made for items lost or damaged in transit. All returns should be accompanied by a proof of purchase, e.g. your packing slip or invoice, or a printout/handwritten details of your order if no packing note was enclosed. There is a returns form on the reverse of your receipt which should be completed and sent with the returned item(s). On the front of the receipt there is also a return address label; please attach this to the parcel and return to us; always remember to keep your proof of postage, and to insure the parcel if the item(s) enclosed are of high value. Please note that if the total value of the goods you are returning to us from the UK exceeds £500 you should contact us and we will make alternative arrangements for the return of the goods. It is the customer’s responsibility to make sure the item(s) arrive with us safely and in a saleable state with all tags and bags present, non-UK customers must also pay the cost of returning the item(s) to us. If any parcels are lost, stolen or damaged in transit when returned, it is the customer’s responsibility to claim from the relevant carrier company for their loss. Returns from outside the UK should be marked clearly as ‘RETURNED BRITISH GOODS’, this information should also be entered on any customs declaration that is required. Country Attire reserves the right to refuse any returned parcel that has attracted a customs charge. When trying goods that may be returned please take care; once goods are soiled they cannot be considered for exchange or credit. When returning faulty goods with a defect discovered in the first 21 days after receipt you will be entitled to a full refund or exchange plus your (reasonable) postage costs to send the item(s) back to Country Attire. For faulty items where the defect is discovered after 21 days, we will repair or replace the item if a repair is not possible or practical. If we cannot replace the item because it is discontinued or out of stock, we will offer an alternative of similar or greater value, or store credit to the full value of the faulty item. Please be aware products that are returned as faulty may be returned to the manufacturer for investigation before we are able to issue a refund or replacement, or to repair the item. Please contact us before returning faulty items and we will supply either a free post label, collect the items or advise on the best return method.

Domande e risposte su questo oggetto

Su questo oggetto non sono state pubblicate domande o risposte.




Il venditore si assume la piena responsabilità della messa in vendita dell'oggetto.

Spedizione e imballaggio

Luogo in cui si trova l'oggetto: Stockport, Cheshire, Regno Unito
Spedizione verso: Tutto il mondo
Tempi di imballaggio per spedizioni nazionali
La spedizione di solito viene effettuata entro 1 giorno lavorativo dalla ricezione del pagamento - viene aperta una nuova finestra o scheda.
IVA: 20.0% (inclusa nel prezzo di vendita).
Se hai domande sull'IVA, contatta il venditore. L'IVA applicabile effettiva potrebbe variare in base alla vendita finale.

Dettagli per il pagamento

Metodo di pagamento Preferito/Accettato Programma eBay per la protezione dell'acquirente
Carta di credito attraverso PayPal
Pagamento preferito: PayPal
Paga con PayPal: protezione integrale. Condizioni

Per questo oggetto è richiesto il pagamento immediato

È richiesto il pagamento immediato di GBP 4,95.
Tempo rimasto
Importo corrente dell'offerta.
+
Importo della spedizione
Numero offerte
Tempo rimasto
offerta corrente
+
spedizione
offerte
Circa:
Importo corrente dell'offerta. Circa:
+
Importo della spedizione Circa:
Spese di importazione:
Spese di importazione:
(stima basata sull'offerta massima)
Importo della tua offerta
Circa:
Circa:

oppure

La tua offerta massima al momento:
(Circa:)
Migliora le possibilità di aggiudicarti l'oggetto impostando un'offerta massima più alta.
Lascia che eBay faccia offerte automaticamente per te  Apre una finestra dell'Aiuto sulle offerte automatiche.
Come funzionano le offerte automatiche?
Appena vengono effettuate offerte da altri utenti, eBay aumenta automaticamente la tua offerta in piccoli incrementi, fino al tuo limite massimo. Ulteriori informazioni. - viene aperta una nuova finestra o scheda
Pulsante Chiudi. Chiude la finestra dell'Aiuto.
, fino a
Cliccando sul pulsante, ti impegni a acquistare l'oggetto dal venditore e a effettuare il relativo pagamento se risulti il migliore offerente. Leggi con attenzione tutto il testo dell'inserzione.
Inviando la tua offerta, ti impegni ad acquistare l'oggetto dal venditore se risulti il migliore offerente. Hai letto e accettato i termini e le condizioni - viene aperta una nuova finestra o scheda del Programma di spedizione internazionale. Le spese di importazione precedentemente indicate sono soggette a modifica se aumenti l'importo dell'offerta massima.
Cliccando su Conferma, ti impegni ad acquistare l'oggetto dal venditore se risulti il migliore offerente.
Cliccando su Conferma, ti impegni ad acquistare l'oggetto dal venditore se risulti il migliore offerente e dichiari di aver letto e accettato i termini e le condizioni - viene aperta una nuova finestra o scheda del Programma di spedizione internazionale. Le spese di importazione precedentemente indicate sono soggette a modifica se aumenti l'importo dell'offerta massima.
Inviaci le tue impressioni 
Abbiamo apportato alcuni cambiamenti al modo in cui fare offerte.
Sono state utili?
Caricamento in corso...
Il contenuto sta per essere aggiornato.
Ripristina l'offerta, se la pagina non viene aggiornata immediatamente.
g
o
m
s
giorno
ora
ore
Spedizione gratuita
Vedi la descrizione dell'oggetto
+ Per ulteriori dettagli sulla spedizione, vedi la descrizione dell'oggetto
Circa:
(Inserisci ##1## o più)
(Inserisci un importo superiore a ##1##)
Offerta massima:
La tua offerta è stata superata. Non lasciartelo sfuggire, fai un'altra offerta!
La tua offerta è stata superata da un'offerta automatica inviata da un altro utente.
Sei il miglior offerente per questo oggetto!
Sei la prima persona ad aver fatto un'offerta per questo oggetto!
Al momento la tua offerta è la più alta per quest'oggetto, ma potrebbe essere superata.
Questa inserzione sta per scadere e al momento sei il miglior offerente.
Al momento la tua offerta è la più alta per questo oggetto, ma il prezzo di riserva non è stato ancora raggiunto.
La tua offerta è stata superata.
Puoi ancora aggiudicarti l'oggetto. Prova a fare un'altra offerta.
La tua offerta è stata superata dall'offerta massima di un altro utente.
Puoi ancora aggiudicarti l'oggetto. Prova a fare un'altra offerta.
La tua offerta non è stata accettata perché è uguale all'offerta di un altro utente.
Prova ad aumentare la tua offerta massima.
Sei il miglior offerente!
Per aumentare le possibilità di aggiudicarti l'oggetto, prova a incrementare la tua offerta.
Sei il primo offerente. Buona fortuna!
Sei ancora il miglior offerente!
Hai aumentato l'offerta massima a
Inserisci nuovamente l'offerta.
Inserisci un importo valido per l'offerta.
Inserisci un'offerta pari all'importo minimo o superiore.
Devi fare un'offerta di almeno
Non puoi abbassare la tua offerta massima una volta inviata.
Questo venditore richiede all'acquirente di disporre di un conto PayPal per acquistare l'oggetto. Clicca qui per creare un conto PayPal .
La tua offerta è pari o superiore al prezzo Compralo Subito. Puoi risparmiare tempo e denaro usando Compralo Subito.
Fai un'offerta
Rivedi e conferma l'offerta
Conferma dell'offerta
Aumenta l'offerta massima
Inserisci un'offerta massima superiore a ##2##
Inserisci un'offerta massima di ##2## o superiore
+ ##2## circa, di spese di importazione
##2## (circa)
Inserisci un importo superiore all'offerta corrente.
+ ##2## per spedizione
+ SPEDIZIONE GRATUITA
Fai un'offerta ##3##
Fai un'offerta ##3##
Tempo rimasto:
Al momento:
(circa ##1##)
Offerta massima:
(circa ##1##)
Aumenta l'offerta massima:
Cliccando sul pulsante Offri con un clic, ti impegni a completare la transazione con il venditore nel caso risultassi il miglior offerente. Ulteriori informazionisulle offerte con un clic - viene aperta una nuova finestra o scheda
giorno
ora
min
sec
giorni
ore
min.
sec.
(circa ##1##)
Offerta più alta:
Prezzo di partenza:
Chiudi
Congratulazioni. L'inserzione è scaduta e ti sei aggiudicato l'oggetto.
L'inserzione è scaduta ma non è stato raggiunto il prezzo di riserva.
L'inserzione è scaduta e la tua offerta è stata superata.
Sei il miglior offerente.
La tua offerta è stata superata.
Sei il miglior offerente ma non è stato raggiunto il prezzo di riserva.
Inserisci un importo superiore all'offerta corrente.
Una volta inviate, le offerte massime non possono essere abbassate.
Immetti un numero valido.